Moje izkušnje s formativnim spremljanjem
Bistvo FS je, da dijaka učitelj (in sošolci) večkrat informirajo o njegovem znanju in učenju in da si dijak tudi sam načrtuje učenje in bogatenje znanja.
Eni pravijo, da je v slovenski šoli to misija "nemogoče". čeprav raziskave potrjujejo, da je najpomembnejši učni dejavnik takojšnja in pogosta povratna informacijade.
Stanje | Razprava | Začel/-a | Zadnja objava | Odgovori | Ukazi |
---|---|---|---|---|---|
Zaklenjeno
|
|
|
0 |
|
|
Zaklenjeno
|
|
|
0 |
|
|
Zaklenjeno
|
|
|
0 |
|
|
Zaklenjeno
|
|
|
0 |
|
|
|
|
0 |
|
||
Zaklenjeno
|
|
|
0 |
|
|
Zaklenjeno
|
|
|
0 |
|
|
Zaklenjeno
|
|
|
0 |
|
|
Zaklenjeno
|
|
|
0 |
|
|
Zaklenjeno
|
|
|
0 |
|
|
Zaklenjeno
|
|
|
0 |
|
|
Zaklenjeno
|
|
|
0 |
|
|
Zaklenjeno
|
|
|
0 |
|