Pridružujem se komentarjem kolegov, ki sem jih prebrala na forumu. Nisem odpirala nove teme z enakom naslovom, odgovor je pripet eni in namenjen vsem.
1.Zelo pomembno je, da so učitelji pri načrtovanju izvedbenega kurikula pozorni tudi na vključevanje in spodbujanje samoiniciativnosti in podjetnosti dijakov, kar pa težko izvajajo in razvijajo, predvsem, kadar ugotovijo lastno šibkost.
Ključni kompetenci samoiniciativnost in podjetnost je potrebno razvijati na vseh strokovnih področjih. Marsikateri poklic na področju strojništva, kot so avtoserviser, avtokaroserist, inštalater strojnih inštalacij, klepar-krovec, delno tudi konstrukcijski mehanik, oblikovalec kovin in orodjar, je zanimiv ne le za gospodarstvo ampak tudi za obrt in mala podjetja. Pomembno je, da kandidatom, ko končajo poklicno in strokovno izobraževanje, odpremo možnosti samozaposlovanja in iskanja priložnosti razvoja karierne poti, ki jih zasičen trg dela sam po sebi ne ponuja. In pri tem, menim, lahko učitelj odigra svojo vlogo in poskrbi za dodano vrednost pri razvoju karierne poti udeležencev izobraževanja.
Za večino učiteljev, ki poučujejo na srednjih strojnih šolah, predvsem za učitelje stroke, bi bil takšen ali podoben seminar dobrodošel za osvežitev znanja, pridobivanje informacij ter predstavitev izkušenj in dobrih praks, kar bi jim omogočilo analizirati lastne zmožnosti in jih obogatilo za prenos, izbiro pristopov učenja in nadaljnje razvijanje kompetenc pri dijakih.
2. Koristno je, da smo se na seminarju seznanili s projektom CENTRES za spodbujanje podjetnosti v srednjih šolah in mrežo CEED (predvsem tisti, ki nismo ekonomisti). Predstavitve so bile dobre, ravno tako poudarki, ki jih je odlično posredoval g. Ličen, koristne so tudi predstavljene izkušnje tako predavateljev kot tudi udeležencev srečanja (informacije za izbor tem pri pripravi programa seminarja in novi kontakti za izbor predstavitev in praktičnih primerov).
Kar tako naprej!