KK samoiniciativnost in podjetnost
Section outline
-
SEDMA KOMPETENCAMali Tinček v Partljičevi drami Moja ata socialistični junak takole opiše očeta: »Moj ata se namreč vedno dobro znajde«. A življenje filmskega junaka Maleka ni enostavno, saj njegovo iznajdljivost, delavnost in pripravljenost na spremembe omejujejo predstavniki oblasti in ideologije... je nekakšen posebnež in sosedje ga ne spoštujejo...
Samoiniciativnost in podjetnost sta lastnosti, ki ju v sodobni družbi še bolj nujno potrebujemo za zaposljivost in kvalitetno življenje kot nekoč. Na seznamu osmih ključnih kompetenc vseživljenjskega učena je KK samoiniciativnost in podjetnost zapisana na sedmem mestu, zato smo jo poimenovali »sedma kompetenca«.
S to spletno učilnico želimo približati sedmo kompetenco vsem udeležencem izobraževanja, še posebej pa učiteljem. Z gradivi, delavnicami in izmenjavo idej ter izkušenj bomo skupaj razvijali nove načine za spodbujanje samoiniciativnosti in podjetnosti pri naših dijakih. -
Kako in zakaj moramo v šoli spodbujati samoiniciativnost in podjetnost!
-
Gradiva za izobraževanje in srečanja študijskih skupin
Strokovni sodelavci v projektih CPI za spodbujanje razvoja ključnih kompetenc pripravljajo številna gradiva za udeležence delavnic in drugih oblik izobraževanja.
-
Raziskovanje samoiniciativnosti in podjetnosti ter drugih ključnih kompetenc
"Več kot tretjina učiteljev strokovnih predmetov spodbuja ustvarjalnost in podjenost z aktivnimi oblikami poučevanja," (Damjan, 2011) je samo ena od spodbudnih ugotovitev iz vrste raziskav, ki smo jih opravili v zadnjih letih. Rezultati raziskav nam služijo kot osnova za načrtovanje delavnic in drugih oblik izobraževanja za spodbujanje ključnih kompetenc pri dijakih. -
Literatura in viri o ključnih kompetencah
V prvi priponki je seznam knjig, člankov in različnih dokumentov, ki smo jih uporabili pri pripravi osnovnega gradiva Samoiniciativnost in podjetnost.
V drugi priponki so povezave na pomembne članke in dokumente o ključnih kompetencah, ki so dostopni v elektronski obliki.