Verjamem, zaupam in se (ker sem bil vključen kot pomočnik glavnega ocenjevalca) tudi strinjam z glavnim ocenjevalcem, ki je pohvalil zavzetost, odgovornost in strokovnost vseh, ki ste vrednotili NPZ.
Malce hecno, ampak tako je, da je za to, da se iz NPZ kaj naučimo in da lahko naredimo sklepe za naprej, ključno, da smo vsi vrednotili natanko po merilih iz točkovnika. Lahko se pogovarjamo o zanimivosti, strokovnosti, ključnosti, pomembnosti, uravnoteženosti, razumljivosti, učno-načrtni usklajenosti ... nalog. Lahko se ne strinjamo s tistim, kar je točkovnik predvidel za ustrezen odgovor. Ampak za verodostojnost NPZ je najpomembnejše poenoteno ovrednotenje.
Tisti, ki ste NPZ vrednotili, ste bili tako ali tako zaprošeni, da ste se oglasili v anketi. Za vse nas pa imamo še vedno odprto razpravo v spletnem forumu.
Napišite kaj, oglasite se.
NPZ pa bo tudi tematika naših študijskih srečanj. Ministrstvo in ZRSŠ sta se dogovorila, da bodo tretja študijska srečanja od konca avgusta do začetka oktobra 2013. Tedaj se srečamo v živo.
.
Vse tiste, ki vas preganja vprašanje: Ali sem preveč/premalo zahteven/a učitelj/ica? pa prijazno vabim na seminar o minimalnih standardih, ki bo 27. junija 2013 v Ljubljani. Seminar lahko poiščete na Katisovi spletni strani ali v seznamu programov ZRSŠ .