NAK po NAK-u - posnetki |
13. NAK po NAK-u: Kaj lahko sami naredimo za varno uporabo materialov v stiku z živili?, dr. Viviana Golja, NIJZ, 15.2.2024 |
|
|
12. NAK po NAK-u: Dejavniki tveganja in nastanek raka, dr. Gregor Serša, OI Lj., 24.1.2024 |
12. NAK po NAK-u: Dejavniki tveganja in nastanek raka, dr. Gregor Serša,
OI Lj., 24.1.2024 |
|
11. NAK po NAK-u: Biopolimeri - embalaža prihodnosti? Ana Oberlintner, 30. 5. 2023 |
|
|
10. NAK po NAK-u: Problematika energijskih pijač, dr. Urška Blaznik, 23.3.2023 |
|
|
9. NAK po NAK-u: Elektronske cigarete ter novi tobačni in nikotinski izdelki, dr. Helena Koprivnikar, 2.2.2023 |
|
|
O strategijah za preprečevanje kajenja z dr. Heleno Koprivnikar, NIJZ |
O strategijah za preprečevanje kajenja z dr. Heleno Koprivnikar, NIJZ |
|
8. NAK po NAK-u: Je skrb za ptice pozimi potrebna? Tilen Basle, 20.12.2022? |
|
|
Predstavitev Hranjenje ptic pozimi, Tilen Basle, DOPPS |
Predstavitev Hranjenje ptic pozimi, Tilen Basle, DOPPS, 20.12.2022
|
|
7. NAK po NAK-u: Zastrupitve z gobami, prof. dr. Lucija Šarc, 26.10.2022 |
7. NAK po NAK-u: Zastrupitve z gobami, Lucija Šarc, 26.10.2022 |
|
6. NAK po NAK-u: Podnebne spremembe in kaj lahko storimo, da jih ublažimo? Renato Bertalanič, 22.9.2022 |
6. NAK po NAK-u: Podnebne spremembe in kaj lahko storimo, da jih ublažimo? Renato Bertalanič, 22.9.2022
|
|
5. NAK po NAK-u: Škodljivi učinki sonca na kožo in oči, dr. Ana Benedičič, 16. 6. 2022 |
5. NAK po NAK-u: Škodljivi učinki sonca na kožo in oči, dr. Ana Benedičič, 16. 6. 2022
|
|
4. NAK po NAK-u: Kaj in kako vidimo z elektronskim presevnim mikroskopom?, prof. dr. Goran Dražić, 21. 4. 2022 |
4. NAK po NAK-u: Kaj in kako vidimo z elektronskim presevnim mikroskopom?, prof. dr. Goran Dražić, 21. 4. 2022
|
|
3. NAK po NAK-u: Izpostavljenost policikličnim aromatskim ogljikovodikom (PAH) v Sloveniji: rezultati prvega nacionalnega humanega biomonitoringa (HBM), doc. dr. Agnes Šömen Joksić, 24.3.2022 |
3. NAK po NAK-u: Izpostavljenost policikličnim aromatskim ogljikovodikom (PAH) v Sloveniji:
rezultati prvega nacionalnega humanega biomonitoringa (HBM), doc. dr. Agnes Šömen Joksić, 24.3.2022 |
|
2. NAK po NAK-u: Volkovi v Sloveniji, doc. dr. Miha Krofel, 17.2.2022 |
2. NAK po NAK-u: Volkovi v Sloveniji, doc. dr. Miha Krofel, 17. 2. 2022
|
|
1. NAK po NAK-u: Covid-19 vs. HIV/Aids, prof. dr. Janez Tomažič, 20.1.2022 |
1. NAK po NAK-u: Covid-19 vs. HIV/Aids, prof. dr. Janez Tomažič, 20.1.2022
|
|
REZULTATI PROJEKTA NA-MA POTI |
Digitalna bralnica NA-MA POTI z objavljenimi gradivi, rezultati razvojnega dela v projektu |
Objavljena gradiva, ki so nastala kot rezultat razvojnega dela v projektu. |
|
NAK - konference učiteljev/-ic naravoslovnih predmetov |
Program konference |
|
|
Priloga programa konference |
|
|
Gradivo - plenarna in sekcijska predavanja |
|
|
SCIENTIX NA-MA WEBINARJI 2019 |
1. SCX NA-MA webinar: Uporaba mobilnika kot multimerilnik I. del |
|
|
2. SCX NA-MA webinar: Uporaba mobilnika kot multimerilnik II. del |
|
|
SCIENTIX NA-MA WEBINARJI 2018 |
EKSPERIMENT_Razlikujmo ciste snovi |
|
|
1. SCX NA-MA webinar: Z mobilnim telefonom raziskujmo zvok |
|
|
Predstavitev - z mobilnim telefonom raziskujmo zvok |
|
|
2. SCX NA-MA webinar: Premikanje mravlje z algoritmom |
|
|
Predstavitev - algoritmi |
|
|
3. SCX NA-MA webinar: Kamnine in minerali |
|
|
Predstavitev - kamnine in minerali |
|
|
4. SCX NA-MA webinar: Primerjajmo in razvrstimo štirikotnike |
|
|
Predstavitev - primerjajmo in razvrstimo štirikotnike |
|
|
SCIENTIX NA-MA WEBINARJI 2017 |
1. NAMA webinar: Vloga čustev, odnosa in motivacije v procesu učenja |
|
|
2. NAMA webinar: Pozitivna čustva in drugi dejavniki, ki spodbujajo učenje |
|
|
3. NAMA webinar: Negativna čustva in drugi dejavniki, ki ovirajo učenje |
|
|
4. NAMA webinar: Socialna narava človekovega uma in pomen učiteljevega odnosa do učencev |
|
|
SCIENTIX NA-MA WEBINARJI 2016 |
1. NAMA WEBINAR: Uporaba orodja Nearpod, 23.3.2016 |
1. NAMA webinar, sreda, 23.3.2016, 14.30: Uporaba orodja Nearpod.
Kaj je Nearpod? Nerapod je prosto dostopno spletno
orodje, ki omogoča povezovanje, vključevanje oz. interaktivno sodelovanje
udeležencev ter spremljanje njihovega učnega procesa. Več si lahko
preberete na: http://nearpod.com/index2.php Uporabo Nearpod-a v izobraževanju je predstavil Goran
Bezjak; Andreja Bačnik pa je informirala o novostih v skupnosti
Scientix. Posnetek 1.NAMA webinarja najdete na povezavi: https://vox.arnes.si/p2bats8ohb9/
|
|
2. NAMA WEBINAR: Uporaba orodja Nearpod z vidika učitelja, 13.4.2016 |
2. NAMA webinar, v sredo,
13.4.2016, ob 14.30: Uporaba orodja Nearpod z vidika
učitelja. Na webinarju je bila predstavljena priprava in izvedba učne ure
s spletnim orodjem Nearpod:
Webinar je izvajal Goran Bezjak. Posnetek 2.NAMA webinarja najdete na povezavi: https://vox.arnes.si/p83dhv51qpc/
|
|
3. NAMA WEBINAR: Uporaba orodja Zaption, 11.5.2016 |
3. NAMA webinar, v sredo, 11.5.2016, ob 15.00:
Uporaba orodja Zaption
Zaption
je spletno orodje s katerim spremenimo video posnetke v interaktivno učno
izkušnjo. Pri tem lahko uporabimo lastna video gradiva ali posnetke z različnih
portalov (Youtube, Vimeo, Bo preview, PBS). S pomočjo orodja Zaption boste
pasivne opazovalce spremenili v aktivne učence. V video gradiva boste lahko
enostavno vstavili slike, besedilo ali vprašanja. Vedno boste imeli na voljo
tudi statistiko odgovorov za vsakega učenca. Gradivo obogateno z orodjem
Zaption je možno uporabljati na vseh prenosnih napravah. Več si lahko preberete
na: https://www.zaption.com/.
Webinar je izvajal Radovan Krajnc.
Posnetek 3. NAMA webinarja najdete na povezavi: https://vox.arnes.si/p9ambw79jyl/
|
|
4. NAMA WEBINAR: eUrejevalnik, 13.12.2016 |
4. NAMA
webinar, v torek, 13.12.2016, ob 15.00: Spletni e-urejevalnik
gradiv
Spletni e-urejevalnik je
nadgradnja orodja eXeCute, v katerem so nastajali e-učbeniki. E-urejevalnik
deluje v brskalniku, ne potrebuje nameščanja programske opreme in je brezplačen
ter na voljo vsem zainteresiranim učiteljem na naslovu https://eurejevalnik.sio.si.
Učenci lahko do gradiv narejenih z e-urejevalnikom dostopajo z digitalnimi
napravami, na vseh treh najpogostejših operacijskih sistemih (Android, iOS,
Windows).
Webinar sta izvajala Radovan Krajnc in Goran Bezjak.
Posnetek 4. NAMA webinarja najdete na povezavi: https://vox.arnes.si/p1vpchwondr/ |
|
Zbrana gradiva |
Uvodni list |
|
|
EKSPERIMENT_Raziskujmo vpliv taljenja ledu na velikost sile vzgona |
|
|
EKSPERIMENT_Premo enakomerno gibanje |
|
|
EKSPERIMENT_Z mobilnim telefonom raziskujemo zvok |
|
|
DEJAVNOST_kamnine in minerali |
|
|
DEJAVNOST_MODELNI PRIKAZ ZGRADBE IN PODVOJEVANJE DNA |
MODELNI PRIKAZ ZGRADBE IN PODVOJEVANJE DNA
|
|
DEJAVNOST_POZNAVANJE OZNACEVANJA ZIVIL |
|
|
DEJAVNOST_PIMERJAVA SPORTNIH DEJAVNOSTI |
|
|
DEJAVNOST_RAZISKUJMO ZVOK STEKLENIC |
|
|
DEJAVNOST_RAZISKUJEMO ZVOK TROBENTE |
|
|
DEJAVNOST_PRETVARJANJE MERSKIH ENOT |
|
|
DidNap Pretvarjamo merske enote |
|
|
DEJAVNOST_PRIMERJANJE IN RAZVRSCANJE STIRIKOTNIKOV |
|
|
DidNap Primerjamo in razvrstimo stirikotnike |
|
|
DEJAVNOST_PASCALOV TRIKOTNIK |
|
|
DEJAVNOST_PREISKOVANJE V LEIBNITZEVEM TRIKOTNIKU |
|
|
DEJAVNOST_Leibniz_FOLIJA DODATEK |
|
|
DEJAVNOST_PREMIKANJE MRAVLJE Z ALGORITMOM |
|
|
EKSPERIMENT_Izdelaj lečo |
|
|
EKSPERIMENT_Kromatografija |
|
|
DEJAVNOST_Model sinteze beljakovine |
|
|
DEJAVNOST_Mikroskopiram |
|
|
PISMENOST_Predstavitev pojma |
|
|
PISMENOST_Piktogrami nevarnih snovi |
|
|
PISMENOST_Izbira ponudnika oblaka |
|