Preskoči na glavno vsebino
Z nadaljnjo rabo te spletne strani se strinjate z našimi politikami:
  • Politika zasebnosti / Privacy policy
  • Splošni pogoji / terms and conditions
Nadaljuj
x
Skupnosti SIO
  • Domov
  • Pomoč
  • Portal SIO
  • Več
Zapri
Preklopi iskalni vnos
Slovenščina ‎(sl)‎
English ‎(en)‎ Slovenščina ‎(sl)‎
Trenutno uporabljate gostujoči dostop
Prijavite se
Skupnosti SIO
Domov Pomoč Portal SIO
Razširi vse Skrči vse
  1. SOD-NAMA
  2. NAK - konference učiteljev/-ic naravoslovnih predmetov
  3. Gradivo - plenarna in sekcijska predavanja

Gradivo - plenarna in sekcijska predavanja

Zahteve zaključka
    • 1. dan 1. dan
      • 0 Plenarna predavanja 1. dan 0 Plenarna predavanja 1. dan
        • Kemijski elementi –novi poudarki Kemijski elementi –novi poudarki
        • Naravoslovna pismenost -ključna zmožnost za 21. stoletje Naravoslovna pismenost -ključna zmožnost za 21. stoletje
        • Umetna inteligenca in izobraževanje Umetna inteligenca in izobraževanje
      • 1 Naravoslovna pismenost 1 Naravoslovna pismenost
        • Ali nasprotovanje znanosti postaja popularno? Ali nasprotovanje znanosti postaja popularno?
        • Kriteriji znanstvene in neznanstvene razlage naravoslovnega pojava Kriteriji znanstvene in neznanstvene razlage naravoslovnega pojava
        • Prikazi in naravoslovna pismenost Prikazi in naravoslovna pismenost
      • 2 Nove tehnologije in izobraževanje 2 Nove tehnologije in izobraževanje
        • Interaktivno in virtualno raziskovanje naravoslovnih vsebin Interaktivno in virtualno raziskovanje naravoslovnih vsebin
        • Pomen terenskega dela za razvoj kritičnega razmišljanja, ustvarjalnosti ter sposobnosti za razreševanje problemov Pomen terenskega dela za razvoj kritičnega razmišljanja, ustvarjalnosti ter sposobnosti za razreševanje problemov
        • Povečanje učinkovitosti terenskih vaj z IKT Povečanje učinkovitosti terenskih vaj z IKT
        • Uporaba didaktičnega učila LEGO EDUCATION WEDO 2.0 v 1.VIO Uporaba didaktičnega učila LEGO EDUCATION WEDO 2.0 v 1.VIO
      • 3 VITR 3 VITR
        • »Narava« in »družba« v krizi antropocena »Narava« in »družba« v krizi antropocena
        • Izzivi TR in VITR Izzivi TR in VITR
        • Trajnostni razvoj med družbenimi strukturami in praksami Trajnostni razvoj med družbenimi strukturami in praksami
      • 4 Prečne veščine in prihodnost 4 Prečne veščine in prihodnost
        • 3DIPHE Učenje z raziskovanjem in raziskovanje lastnega poučevanja 3DIPHE Učenje z raziskovanjem in raziskovanje lastnega poučevanja
        • Načrtovanje in spremljanje prečnih veščin na STEM področju (ATS STEM) Načrtovanje in spremljanje prečnih veščin na STEM področju (ATS STEM)
        • Sodelovalno delo, učenje v skupinah in eksperimentalno delo Sodelovalno delo, učenje v skupinah in eksperimentalno delo
      • 5 Različni a aktivni učenci 5 Različni a aktivni učenci
        • Spremljanje napredka pri učenju z raziskovanjem v 1. in 2. VIO OŠ Spremljanje napredka pri učenju z raziskovanjem v 1. in 2. VIO OŠ
      • 6 Realnost je interdisciplinarnost 6 Realnost je interdisciplinarnost
        • Matematika –kameleon v interdisciplinarnosti? Matematika –kameleon v interdisciplinarnosti?
        • Medpredmetno v razširjenem programu OŠ (RAP) Medpredmetno v razširjenem programu OŠ (RAP)
        • nterdisciplinarni tematski sklop (ITS) -osnove raziskovanja s temelji trajnostnega razvoja nterdisciplinarni tematski sklop (ITS) -osnove raziskovanja s temelji trajnostnega razvoja
        • Učenje z raziskovanjem ob timskem sodelovanju Učenje z raziskovanjem ob timskem sodelovanju
      • Odprta ucilnica Odprta ucilnica
    • 2. dan 2. dan
      • 0 Plenarna predavanja 2. dan 0 Plenarna predavanja 2. dan
        • (Pre)živeti v digitalnem svetu (Pre)živeti v digitalnem svetu
        • Ali smo v vesolju sami? Ali smo v vesolju sami?
        • Izzivi in priložnosti, ki jih ponujajo vesoljske tehnologije.pptx Izzivi in priložnosti, ki jih ponujajo vesoljske tehnologije.pptx
        • Mikroplastikav prehranjevalnih spletih Mikroplastikav prehranjevalnih spletih
      • 1 Naravoslovje 1 Naravoslovje
        • Identifikacija nadarjenih učencev iz depriviligiranih okolij ob učenju z raziskovanjem sodobnih naravoslovnih spoznanj Identifikacija nadarjenih učencev iz depriviligiranih okolij ob učenju z raziskovanjem sodobnih naravoslovnih spoznanj
        • Izobraževanje za trajnostno sobivanje z velikimi zvermi Izobraževanje za trajnostno sobivanje z velikimi zvermi
        • Voda kot izziv pri poučevanju naravoslovja Voda kot izziv pri poučevanju naravoslovja
      • 2 Fizika 2 Fizika
        • Intraokularne leče –sinteza znanj v raziskovalni nalogi Intraokularne leče –sinteza znanj v raziskovalni nalogi
        • Kako prepoznati najboljšo izbiro? Kako prepoznati najboljšo izbiro?
        • Uporaba načela napravi sam (DIY) za učenje in poučevanje fizike Uporaba načela napravi sam (DIY) za učenje in poučevanje fizike
        • Vesoljske tehnologije kot priložnost za popestritev pouka fizike Vesoljske tehnologije kot priložnost za popestritev pouka fizike
      • 3 Kemija 3 Kemija
        • Aktualno v kemijskem izobraževanju Aktualno v kemijskem izobraževanju
        • Kompleksnost ocenjevanja izpostavljenosti in tveganja za zdravje na podlagi podatkov humanega biomonitoringa Primer Pah Kompleksnost ocenjevanja izpostavljenosti in tveganja za zdravje na podlagi podatkov humanega biomonitoringa Primer Pah
        • Molekulsko modeliranje kot komplementarno raziskovalno orodje eksperimentom Molekulsko modeliranje kot komplementarno raziskovalno orodje eksperimentom
        • Pot od Mendelejevega do sodobnega periodnega sistema Pot od Mendelejevega do sodobnega periodnega sistema
      • 4 Gospodinjstvo in šolska prehrana 4 Gospodinjstvo in šolska prehrana
        • NAK 2019 - GUČEK MATJAŽ.pdf NAK 2019 - GUČEK MATJAŽ.pdf
        • NAK 2019 - ŠIPEC MARINKA.pdf NAK 2019 - ŠIPEC MARINKA.pdf
        • Vzgojno-izobraževalne dejavnosti za spodbujanje kulturnega prehranjevanja v okviru organizirane šolske prehrane Vzgojno-izobraževalne dejavnosti za spodbujanje kulturnega prehranjevanja v okviru organizirane šolske prehrane
      • 5 Biologija 5 Biologija
        • Obogatena resničnost kot priložnost za dvig kakovostnih učnih gradiv v naravoslovju Obogatena resničnost kot priložnost za dvig kakovostnih učnih gradiv v naravoslovju
        • Z ohranjanjem vrst ohranjamo ekološke procese Z ohranjanjem vrst ohranjamo ekološke procese
      • 6 Tehnika in tehnologija 6 Tehnika in tehnologija
        • »START-UP« ustvarjalne delavnice »START-UP« ustvarjalne delavnice
        • ZTIUM (STEAM) pristop k učenju za razvoj samostojne in ustvarjalne prihodnje generacije ZTIUM (STEAM) pristop k učenju za razvoj samostojne in ustvarjalne prihodnje generacije
      • 7 Informatika in računalništvo 7 Informatika in računalništvo
        • Izkoristimo različnost učencev pri reševanju problemov Izkoristimo različnost učencev pri reševanju problemov
        • Kako sem kot ROID postal »drugačen« učitelj Kako sem kot ROID postal »drugačen« učitelj
        • Poučevanje in učenje računalništva v digitalni dobi Poučevanje in učenje računalništva v digitalni dobi
      • 8 Razredni pouk 8 Razredni pouk
        • Ena za drugo in ena z drugo naravoslovna in bralna pismenost Ena za drugo in ena z drugo naravoslovna in bralna pismenost
    • Priloga programa konference Priloga programa konference
    • Program konference Program konference
Trenutno uporabljate gostujoči dostop (Prijavite se)
Povzetek hrambe podatkov
Politike
Pridobi mobilno aplikacijo
Stran poganja Moodle