Geograf se je odločil, da se znebi mačke, naložil jo je v avto, odpeljal
več ulic stran, ter jo vrgel ven. Mačka se je, seveda takoj vrnila
domov.
Naslednji dan jo je odpeljal iz mesta in pustil. Spet se je vrnila kmalu
domov.
Dovolj mu je bilo in jo odpelje globoko v gozd, jo vrže iz avta, ter se
odpravi proti domu. Seveda se je v gozdu zgubil.
Po nekajurnem tavanju pokliče ženo po mobilniku:
-Ti, a je mačka doma?
-Pred dvema urama je prišla v dnevno sobo.
-Daj mi jo na telefon, da jo nekaj vprašam..
Nova priložnost za svetovni razvoj.
RTVSLO je odkril prostor severno od severnega tečaja.
http://www.rtvslo.si/svet/na-arktiki-vse-bolj-vroce-razvnema-se-boj-za-njena-bogastva/424198
Predvolilno razodetje o pomenu šolskega raziskovalnega dela
V osnovni šoli smo se z nadarjenimi učenci več kot 30 let ukvarjali z raziskovanjem domače pokrajine in pred kakšnim letom v šolskem okolišu odkrili in razložili naravno znamenitost državnega pomena, ki je bila prej neznana. Predstavili smo jo na občinski predstavitvi raziskovalnih nalog in na spletu z objavljenim filmom. Gospa ravnateljica in gospod župan na naše odkritje nista trepnila niti z očesom. Potem pa je v letošnjem volilnem letu prišel dan razodetja: Pred šolo smo svečano odprli prenovljeno ploščad, kar je skoraj 800 m2 betona in 14 kandelabrov in zatavnih drogov, saj je bila prejšnja razpokana od težkih vozil. To je bila priložnost za občinski praznik s slavospevoma (govoroma) gospe ravnateljice in gospoda župana, s šolskim kulturnim programom, s šolsko pogostitvijo povabljencev iz sosednjih občin, s filmskimi kamerami in fotoaparati ki so snemali dogodek in z objavo dogodka v lokalnem časopisu ... Vau! To pa je nekaj za pomnjenje! Jaz bi to imenoval parodija provincialne kulture ali občinski resničnostni šou. Glede na zanimanje šolskih in občinskih veljakov za naše raziskovanje in odkritja, bi naš čas enako koristno porabili, če bi šli na navaden planinski pohod. Potem pa ni nič čudnega, če so v sosednji občini prav tako naravno znamenitost državnega pomena (najlepšo in najbogatejšo kraško jamo v tem delu Slovenije, ki smo jo odkrili v kamnolomu) dobesedno skupaj s kapniki zamleli v šoder za posipanje cest, na prostoru kjer je bila nekoč ta znamenitost pa je sedaj odlagališče gradbenih odpadkov.
Hvala za zapis, Igor. Pred dvema letoma bi me vsebina razkačila.
Danes pa užaloščeno ugotavljam, da so družbene razmere takšne, da smo s takšnimi ravnanji sprijaznjeni.
Če predsednik skomigne z rameni in izusti: "Sou uot?!?" nam je tudi na nižjih ravnh vseeno. Nikogar več nič ne briga.
Upam, da vsaj DKE poučuješ in boste imeli idealno učno vsebino. Če boste primer obravnavali, se temu reče pristno (življenjsko, uporabno, praktično, dejavno) učenje.
P. S. Sicer pa je o ignoranci in ignoriranju ljudi, problemov, misli, znanja in znanosti odlično spregovorila Renata Salecl na konferenci DUH. Njeno predavanje je od ure.minute 1.30 do 2.00. https://video.arnes.si/portal/asset.zul;arnesvideo=D767FB5D99A3C652CC45E88E53225218?id=s2W4PgQfKGOAtKhYfHOm9aD5
Ampak: kdo še danes posluša strokovnjake? In učitelje imam za strokovnjake!
Delamo korake naprej. Na Gimnaziji smo, s septembrom, vstopili v Erasmus+ projekt Steps2030World, ki se ukvarja z osveščanjem udeležencev projekta z 17 cilji trajnostnega razvoja. Partnerske šole iz petih držav, bomo izmenjavale izkušnje poučevanja o trajnostnem razvoju. V okviru projekta se izvajajo tudi konkretne akcije za bolj optimističen jutri.