APOSO –uloga u kreativnosti nastavnika i učenika
Poučavanje na nov način otvara niz mogućnosti kreativnog rada. Nastavni sadržaji se problemski koncipiraju i prenose u misaonu sferu potencirajući jačanje logičkog mišljenja učenika.
Prijenos (transfer) znanja s područja poučavanja na područje učenja ide novim, suvremenim, metodama gdje je vidljiva kreativnost nastavnika.
Znanje traži put svoga ostvarenja, u ovom slučaju to je postizanje aktivnog a ne pasivnog znanja. Aktivno znanje bez kreativnosti nastavnika nije moguće ostvariti, a ono razvija vještine, sposobnosti, kreira stavove i vrijednosti kod učenika. Ovakva uzročno-posljedična povezanost poučavanja i učenja usmjerena je prema učeničkim postignućima, kao krajnjoj fazi složenog nastavnog procesa.
Definiranje obrazovnih područja, ishoda učenja, utvrđivanja ocjenjivanja standarda učeničkih postignuća su u domeni rada APOSO. Sve ove navedene aktivnosti unutar škole imaju za cilj jačanje učeničkih kompetencija a time i poboljšanje kvalitete u obrazovanju. Kontinuiranim praćenjem učeničkih postignuća APOSO izravno doprinosi razvijanju kreativnosti nastavnika i učenika.