Spoštovani!
Motivacijsko zlorabljam enega mojih najtežje slišanih stavkov - v primeru, da se dijak pritoži.
Vsebinsko osovraženega zato, ker je slabo, če se pri načrtovanju pouka oziramo na inšpektorja. Saj smo učitelji zavoljo svojega prepričanja in ne zavoljo inšpektorja.
Stilno zato, ker mi je »če« ljubši od psevdopravniško diktatno strašljivega »v kolikor« ali »v primeru«.
Torej: v zadnjih treh letih so ravnatelji in inšpektorji največ prošenj in zahtev za mnenje naslovili name, ker »učitelj zahteva za 2 več znanja kot pa ga z minimalnimi standardi pričakuje učni načrt«. Po taksonomsko – ciljno – vsebinsko – kontekstualni analizi se skoraj vedno izkaže, da ima prav učitelj. Ampak kje je potlej problem? V tem, da imamo učitelji težavo UBESEDITI pojasnilo, zakaj nekaj je, zakaj drugo ni minimalni standard. Da ne znamo učenca/dijaka, starša, ravnatelja, inšpektorja vsaj potolažiti, če ga že prepričati ne moremo, kaj je minimalni standard.
Zato vas še zadnjič prijazno vabim na seminar URESNIČEVANJE MINIMALNIH STANDARDOV UČNEGA NAČRTA OZ. KATALOGA ZNANJA OB DELU Z UČBENIKOM, ki bo v sredo, 27. junija med 8:30 in 16:00 v prostorih ZRSŠ, Poljanska 28 v Ljubljani. Prostori so klimatizirani. Prijavite se lahko kar direktno na moj e-naslov.
Program seminarja http://www.zrss.si/pdf/150612150145_minimalni_2012_geografija.pdf
.
Seveda pa še vedno velja vabilo na 4 e-seminarje:
- Raba geografskega informacijskega sistema za boljšo prostorsko predstavnost in nazornejši pouk geografije
26.06.2012 v Mariboru, 27.06.2012 v Novem mestu, 03.07.2012 v Sežani.
- Aktivna vloga učencev/dijakov v geografski spletni učilnici
29. 06. 2012 v Ljubljani.
Pričetek ob 9.00. V živo boste delali do 13.00, potem pa še domače delo. Prostora na vsakem seminarju je za 16 udeležencev. Prijavite se prek spletne strani http://www.sio.si/sio/izobrazevanje/koledar_izobrazevanj/mesec.html