Natečaj za najboljši primer dobre parakse uporabe e-gradiva - december 2010

Natečaj za najboljši primer dobre parakse uporabe e-gradiva - december 2010

by Tatjana Gulič -
Number of replies: 7
Pred nami je nov mesečni natečaj primerov dobre rabe IKT. Rok za oddajo primerov dobre rabe je 5. januar 2011. Izmed vseh prispelih primerov boste tako kot prejšnjič vi z glasovanjem izbrali dva, ki bosta prejela nagrado (90 € bruto v obliki avtorskega honorarja).

Ocenjevanje:
Pri tistih primerih, ki se vam zdijo dobri iz padajočega menija Oceni... izberite oceno Dober primer. Zmagala bosta največkrat dobro ocenjena primera. Natečaj in glasovanje poteka od 15. decembra 2010 do vključno 5. januarja 2011.

Primere oddajte kot odgovor na forumu ali kot priponko k odgovoru.

Primeri rabe morajo:

* navajati predmet in temo, na katero se opis nanaša,
* vsebovati cilje, ki jih pri pouku dosežemo,
* navajati zahtevane pripomočke,
* vsebovati razumljiv opis izvedbe.


Oglejte si tudi Navodila za zapis primera dobre rabe.

Tema natečaja za mesec december: Uporaba IKT pri preverjanju ali ocenjevanju znanja.

Vabimo vas, da si pomagate z zbirko obstoječih e-gradiv pri pouku, ki jih najdete v SPLETNIH UČILNICAH Z E-GRADIVI ZA FIZIKO 8. razred in 9. razred osnovne šole ter spletno učilnico za srednje šole.

Vabljeni k sodelovanju - ker je bila v teh dneh odprta učilnica z e-Gradivi za srednje šole, končno pričakujemo prispevek tudi iz srednje šole!

(Uredil/a Damjan Štrus - izvorna oddaja sreda, 15. december 2010, 07:40)

In reply to Tatjana Gulič

Odg: Natečaj za najboljši primer dobre parakse uporabe e-gradiva - december 2010

by Jože Tratar -

1. Celoletno preverjanje in utrjevanje znanja, fizika 8

2. Scorm paket narejen s programom Hot Potatoes

3. Osnovna šola, 8. razred

4. Fizika

5. Celoletno preverjanje znanja

6. Značilna slika

Slika scorm kviza

7. Učni cilji: preverjanje, ponovitev in utrjevanje znanja.

8. Opis izvedbe pouka

Učenci samostojno, vsak za svojim računalnikom, rešujejo kviz za utrjevanje znanja. Kviz lahko rešujejo večkrat, saj vsakič dobijo 10 naključnih vprašanj (od 70-tih).

9. Potrebni pripomočki: računalniki, spletna učilnica z gradivom

10. Primeri uporabe: v prilogi je scorm paket pripravljen za vključitev v spletno učilnico

11. Povezava na opis programa v bazi: http://wiki.sio.si/Hot_Potatoes

12. Kategorija: Uporaba e-gradiv za preverjanje in utrjevanje znanja

In reply to Tatjana Gulič

Odg: Natečaj za najboljši primer dobre parakse uporabe e-gradiva - december 2010

by Maja Jug -
Pošiljam primer spletne učilnice za preverjanje znanja.

Elektrostatika: preverjanje in utrjevanje znanja
2. Scorm paket narejen s programom Hot Potatoes
3. Osnovna šola, 9. razred
4. Fizika
5. Elektrostatika
6. Učni cilji: preverjanje, ponovitev in utrjevanje znanja.
7. Delo v računalnici:
Učenci samostojno, vsak za svojim računalnikom, rešujejo kviz za utrjevanje znanja.
8. Potrebni pripomočki: računalniki, spletna učilnica z gradivom
9. Kategorija: Uporaba e-gradiv za preverjanje in utrjevanje znanja
In reply to Tatjana Gulič

Odg: Natečaj za najboljši primer dobre parakse uporabe e-gradiva - december 2010

by Marija Blažič -

Razstavljanje sil v 8. razredu

UČNA ENOTA: RAZSTAVLJANJE NEVZPOREDNIH SIL

OPERATIVNO IZRAŽENI CILJI:

a) Loči rezultanto sil od komponent ter loči med sestavljanjem in razstavljanjem sil.

b) Razstavi dano silo na komponenti.

c) Pove, da je velikost komponent pri razstavljanju dane sile odvisna od njihove smeri.

VSEBINA

Sile lahko raztavimo na komponente. Velikost komponent je odvista od smeri.

PRIPOMOČKI

Elastike, perforirana plošča, obročki, silomeri, vrvice, voziček,  risalno orodje, računalniški program geogebra, i-tabla

DEJAVNOSTI

Grafično razstavijo silo in uporabijo ustrezno merilo.

Ob različnih primerih merijo velikost komponent in ugotovijo odvisnost velikosti komponente od smeri.

 

 

 

 

Zahtevani pripomočki: računalnik, dostop do interneta

Ime programa: geogebra 

Potek: Z računališkim programom geogebra razstavljamo sile in določamo njihovo velikost. Pri tem morajo upoštevati merilo. Računalniški program jim omogoča, da izmerijo dolžine vektorjev in s tem določijo velikosti sil. Ob pomoči i-table, zapiske shranimo in naredimo pregled.

Povezava : www.geogebra.org

Kategorizacija za uvrstitev v primeri dobre rabe: aktivna raba dinamične geometrije pri obravnavi nove snovi

In reply to Marija Blažič

Odg: Natečaj za najboljši primer dobre parakse uporabe e-gradiva - december 2010

by Tatjana Gulič -
Vaš primer uporabe IKT pri pouku je prispel zadnji dan :(, tako, da žal ni ocenjen.

Pri vašem primeru ne vidim povezave eksperimenta in računalniškega programa, kar bi bilo zelo fino. Predlagam, da ga dopolnite še s tem in sodelujete pri naslednjem natečaju, ko bodo lahko kolegi tudi ocenili vaš primer.
Tatjana
In reply to Tatjana Gulič

Odg: Natečaj za najboljši primer dobre parakse uporabe e-gradiva - december 2010

by Tatjana Gulič -
Čestitke za oddana primera dobre prakse, nagrajenca tega meseca sta Jože Tratar in Maja Jug. O 90 EUR vredni nagradi bosta obveščena po pošti.
Žal je en primer dobre prakse prispel na natečaj tako pozno, da ga ni bilo možno oceniti :(. Upam, da se bo koegica odločila za sodelovanje v prihodnjem natečaju.
Vabiva vas, da si primera ogledate in se po 15. januarju tudi vi udeležite novega natečaja.
Tatjana in Damjan