JEZIKOVNO OBČUTLJIVO POUČEVANJE V RAZREDU

JEZIKOVNO OBČUTLJIVO POUČEVANJE V RAZREDU

od Tina Iskra -
Število odgovorov: 1

Kot učitelji lahko naklonjeno okolje večjezičnosti spodbujamo na različne načine: v vstopu v šolo so pozdravi napisani v različnih jezikih, pri jutranjem krogu lahko učiteljica spodbuja, da se pozdravijo v različnih jezikih, če imamo kakšnega tujega učenca v razredu oz. učenca, ki zna kakšen drugi jezik, ga ves čas spodbujamo da nam npr. pove kako se reče sonce v njihovem jeziku; tujega učenca lahko tudi prosimo, da nam predstavi njihovo državo oz. navade tudi v njihovem jeziku in potem skupaj »ugotavljamo« kaj pomenijo določene besede.

Na praksi sem imela dober primer in sicer učenec je bil iz Ukrajine, ampak je zelo dobro govoril slovenski jezik. Učiteljica ga je že toliko vpeljala od začetka šolskega leta, da je že sam dajal pobude, da nam pove, kako oni rečejo nečemu v Ukrajini. To se mi je zdelo zelo lepo in tudi poučno za druge učence. Poleg jezika, pa nam je tudi predstavil kako izgleda šola pri njih in tudi samo poučevanje v njihovem jeziku, potem pa je to prevedel tudi v slovenščino.


V odgovor na Tina Iskra

Zadeva: JEZIKOVNO OBČUTLJIVO POUČEVANJE V RAZREDU

od Laura Kotar -
Primer se mi zdi smiseln in časovno precej ustrezen, saj to, da učenec vsak dan pove nekaj besed ne vzame veliko časa, hkrati pa ima zelo pomembno vlogo pri vključitvi učenca v razred.