Najbolj primeren in osnoven način jezikovnega poučevanja je, da učencu, katerega prvi jezik je drugačen od ostalih učencev v razredu, dovolimo in ga spodbujamo pri uporabi tega jezika, ne zgolj jezika okolice. Ostale sošolce spodbujamo k poslušanju tega jezika in tudi tako ustvarimo okolje, v katerem bo učenec dovolj sproščen, da bo govoril svoj materni jezik.
Pomembno je, da je celotna šola naravnana v ustvarjanje jezikovno sprejemljivega okolja. To lahko naredimo tako, da skupaj naredimo načrt, kako bomo ustvarili tako okolje, ta načrt redno posodabljamo in je za izvajanje le-tega določen koordinator. Načrtujemo lahko različne plakate, ki prikazujejo vse tuje jezike, ki jih govorijo učenci na šoli. Lahko organiziramo različne krožke, v katerih učenci spoznavajo tuje jezike in kulture. Posebej moramo biti pozorni na kakršno koli medvrstniško nasilje, do katerega pride zaradi govorjenja tujega jezika ali drugačnega narečja.