Najbolj me je pritegnila dejavnost "Babilonski stolp", pri kateri vsi učenci spoznavajo različne jezike in kulture. Dejavnost se mi zdi smiselna predvsem takrat, ko imamo v razredu veliko priseljencev iz različnih držav. Učenci se preko dejavnosti bolje spoznajo, povežejo in krepijo medsebojne odnose. Učijo se osnovnih komunikacijskih vzorcev, s čimer jih lahko navdušimo, da se tudi sami začnejo učiti kakšnega jezika.
Sama nisem preizkusila še nobene dejavnosti, ki je zajeta v priročnikih. Pri lastnem poučevanju sem se bolj osredotočala na prilagajanje hitrosti govora in dolžino časovnega premora po zastavljenem
problemu: govorim razločno, počasi, naravno, zborno in učenki/učencu dam dovolj
časa, da oblikuje svoj odgovor, pazim na jasnost navodil in
podajam morebitna dodatna pojasnila, uporabljam različne vire za izboljšanje razumevanja konceptov; kompleksnejše koncepte podkrepim tudi z neverbalnimi pripomočki (kot so
vizualna in avdio gradiva, predmeti, krepki tisk, barve in podčrtane ključne
besede ali dejstva, govorica telesa, kretnje rok, intonacija) in verbalnimi
pripomočki (seznanjanje učenke s funkcionalnimi besednimi zvezami,
besediščem, potrebnim za reševanje zastavljene naloge, in zastavljanjem
podvprašanj).