Jezikovno občutljivo poučevanje v razredu: primeri dobrih praks

Jezikovno občutljivo poučevanje v razredu: primeri dobrih praks

od Beti Brvar -
Število odgovorov: 4

1) Delite kako svojo idejo, že preizkušeni primer iz (svoje) dobre prakse ali vir iz svojega repertoarja na to temo, ki se vam zdi uporaben.

Na moji lanski praksi sem bila priča mnogim zanimivim primerom. V jutranjem krogu je učiteljica učence 1. razreda navadila, da se pozdravijo v vseh jezikih, ki jih poznajo. Nato je sledil pogovor o počutju v angleščini in določanje vremena (pred tem so zapeli pesem what is the weather like today) in dneva na koledarju, kar je vse potekalo v angleščini. Če je imel kateri izmed otrok rojstni dan so mu prav tako zapeli v vseh jezikih, ki so jih poznali in prav tako v teh jezikih s številkami povedali njegovo starost. Pri izvedbi učne ure v tem razredu pa sem tudi sama izvedla uro pri kateri sem po vsakem prebranem listu kamišibaja zavrtela ta del tudi v ukrajinščini za učence priseljence, ostale pa sem med tem spodbudila, da prav tako prisluhnejo posnetku in prepoznajo podobnosti v jeziku; kar jim je bilo zelo zanimivo.

2) Nato med odgovori drugih udeležencev v tem forumu poiščite primer dobre prakse, ki se vam zdi najbolj uporaben, in podajte svoj komentar (kratko obrazložite, zakaj se vam zdi uporaben).

To je prva objava v forumu.

V odgovor na Beti Brvar

Zadeva: Jezikovno občutljivo poučevanje v razredu: primeri dobrih praks

od Ana Ocvirk -
Beti, tvoja izkušnja se mi zdi odlična! Tudi sama se bom posluževala podobnih dejavnosti :-)
V odgovor na Beti Brvar

Zadeva: Jezikovno občutljivo poučevanje v razredu: primeri dobrih praks

od Hana Zagorc -
Menim, da je tvoja izkušnja zelo dragocena, saj se lahko iz nje veliko naučiš in potem tudi sama uporabljaš podobne stvari. Izkušnja me spomni na pregovor: "Vse se da, če se hoče.".
V odgovor na Beti Brvar

Zadeva: Jezikovno občutljivo poučevanje v razredu: primeri dobrih praks

od Larisa Peterlin -
Zelo zanimivo. Tudi sama bi v razredu poskusila kaj takega, saj je več kot dobrodošlo, da učenci poznajo tudi kakšne besede v drugih jezikih.