Natrosim samo nekaj idej.
- Pri raziskovalnem delu z učencema sem program že uporabila za analizo ankete. Uporabili smo nekaj gradnikov: Scatter Plot , Map Geo, Distributions, Distances, Hierarchical Clusteringsem. Z rezultatom, ki smo ga dobili, smo bili vsi zelo zadovoljni.;
- DKE: samo ideje
- vključenost Slovenije v mednarodne skupnosti (EU, NATO, OECD, OZN) (8.r)
- Globalizacija (8.r)- neenakomerna razporeditev bogastva, rast prebivalstva, pomanjkanje osnovnih virov, revščina, izobraževanje, onesnaževanje okolja, vojne, zmanjšanje plodnih tal, izumiranje živalskih vrst. Na podlagi podatkov, ki jih primerjajo, učenci razmišljajo o alternativah za trajnostni razvoj.
- GEO: v 7. r ali 8. r na podlagi podatkov (tudi fotografij) o vulkanih/potresih/tropskih nevihtah/tornadih ugotavljajo njihovo moč/razsežnost, škodo, pogostost...