2-STEM-učna enota

Zadeva: 2-STEM-učna enota

by Peter Jenič -
Number of replies: 0
Pozdravljeni,

na OŠ Otočec smo se v 2. STEM enoti ukvarjali s problemom zavržene hrane. Učenci so kot v prvi enoti izbirali med cilji trajnostnega razvoja in se odločili za odgovorno proizvodnjo in porabo.
Najprej so se v spletni učilnici Moodle seznanili s problemom zavržene hrane v Evropi ter pri nas in svoje vtise strnili v literarne izdelke. Pri tem smo razvijali veščino kritičnega mišljenja.
 

Zatem so učenci razmišljali o načinih, kako zmanjšati količino zavržene hrane doma in iskali kratkoročne ter dolgoročne rešitve. Razvijali smo predvsem veščino sodelovanja. Učenci so oblikovali skupne ideje v Jamboard.
  
V naslednjem koraku so predlagali rešitev izziva in sicer bi oblikovali dnevne menije iz hrane, ki bi jo zavrgli, bodisi zaradi pretečenega roka uporabe, bodisi zaradi prevelike skuhane količine. Zopet je bila v ospredju veščina sodelovanja, učenci so v aplikaciji Canva oblikovali plakate z meniji. 
  
Druga skupina učencev je imela podobno nalogo, le da so predlagali pripraviti en obrok (kosilo ali večerja) iz hrane, ki bi jo sicer zavrgli.

Izdelke oz. obrok so učenci fotografirali in naložili v spletno učilnico Moodle.

V zadnjih dveh korakih so učenci glasovali za naj meni oz. obrok po v naprej določenih kriterijih in svojo odločitev tudi argumentirali. V ta namen smo uporabili aplikacijo Tricider, ki se je izkazala za zelo uporabno. Razvijali smo veščino kritičnega mišljenja.
 

Ob koncu smo delo evalvirali in zapisali predloge izboljšav, s čimer smo tudi zaključili 2. učno enoto.