Dragi člani ŠPT v projektu ATS STEM.
Vse več priložnosti se kaže, za predstavitev vašega dela, idej, STEM-problemov in pristopov ter inovativnih rešitev, do katerih ste prišli v STEM-učnih enotah. Zato imam eno dodatno prošnjo in upam, da se boste na njo vsi odzvali.
Prosila bi vas, če lahko v ta forum (kot odgovor) na kratko opišete, s katerim STEM-problemom ste se ukvarjali v drugem ciklu, kakšne rešitve so učenci predlagali, katero ste izbrali, kako ste jo preverili, kaj vse so počeli učenci ... NA KRATKO. Za daljše predstavitve bodo priložnosti drugje. Če boste priložili še kakšen dokaz, bo še toliko boljše. Vaši kratki opisi bodo nam vsem dali širši vpogled v dogajanja na šolah v tem delu projekta. Vaše kratke predstavitve bodo omogočile širjenje idej med nami in drugim zainteresiranim skupinami. Zanimive in obetavne primere pa bomo tako lahko povabili za predstavitev še ob drugih priložnostih ...
STEM-učne enote prvega cikla ste nekateri predstavili skozi izmenjevalnike, o drugih pa še ne vemo veliko. Prav zaradi tega, se mi zdi super, da si na ta način izmenjamo kakšen primer.
Za vse tiste, ki še nimate ideje za drugo STEM-učno enoto, pa prilagam dva posnetka, ker se nam bliža Svetovni dan čebel. Nacionalni inštitut za biologijo je s kratkim posnetkom o opraševalcih dal veliko izhodišč in predlogov rešitev (ki jih seveda lahko tudi učenci predlagajo., jih ovrednotijo s kriteriji, izberejo tako, ki v njihovem okolju je izvedljiva) Takoj sem pomislila, da bi to lahko bila krasna STEM-učna enota. Preverite, mogoče komu pride prav:
Pomagajmo opraševalcem: https://www.youtube.com/watch?v=U573sbScecM
Kranjska čebela: https://www.youtube.com/watch?v=4HCROHbFfJE
Vse dobro in se že veselim vaših kratkih opisov oz. predstavitev STEM-učnih enot.Lepo vas pozdravljam, Bernarda (v imenu tima ZRSŠ)