Diseminacija STEM-učnih enot

Diseminacija STEM-učnih enot

by Bernarda Moravec -
Number of replies: 0

Spoštovani člani in članice ATS STEM-a.

Sporočam vam, da sem bila prejšnji teden povabljena na srečanje ravnateljev in članov ŠPT osnovnih šol, ki so vključene v projekt Razširjen program, ki ima zelo podobne cilje kot naš projekt.  Želeli so, da na primerih predstavim kako s formativnim spremljanjem razvijamo prečne veščine. V ta namen sem z nekaj vašimi konkretnimi primeri predstavila, kako ste v projektu ATS STEM sistematično spremljali veščino sodelovanja in komuniciranja (primer OŠ Preska, OŠ Hrvatini, OŠ Semič, OŠ Sv. Tomaž, OŠ Otočec), primer OŠ Destrnik-Trnovska vas sem uporabila za prikaz raziskovalnega dela, za veščino ustvarjalnosti sem predstavila primer OŠ G. Š. Laporje in za veščino kritičnega mišljenja enoto iz OŠ S. Klavore Maribor. Hvala vsem šolam za možnost deljenja gradiv. Predstavitev si lahko ogledate tukaj.

Želeli pa bi imeti še boljši vpogled tudi v ostale vaše primere (poznamo zgolj tiste, ki ste jih predstavili na izmenjevalnikih), zato vas vabim, da tudi svoje druge STEM-učne enote predstavite ali da v tem forumu zapišete s čim ste se ukvarjali, kaj vam je uspelo, kakšne rešitve ste našli, kako ste zadovoljni s spremljanjem in vrednotenjem veščin. Tudi z objavami na spletni strani projekta, ki so podprte z dokazi in drugim slikovnim gradivom, omogočite nam in drugim, da spoznamo primere in lažje poiščemo take, ki jih v določeni situaciji potrebujemo ali da vas povabimo k predstavitvi. Veliko pa je seveda razvidno iz priprave, če jo zapišemo tako, kot smo dogovorjeni in tudi iz predstavitev vaših skrbnikov. Tudi naše odložišče priprav se počasi polni. Prosim pa vas, da pred oddajo vašo pripravo pogledajo skrbniki ter da so zapisane v skladu z navodili v klepetalnici (1. izziv)

Hvala vsem tistim, ki promovirate naš projekt in svoje dosežke tudi v vaših lokalnih medijih. Sporočajte nam, pošljite povezave in dokaze, da jih uvrstimo v diseminacijsko poročilo. Izkoristite kar ta forum.

Pa bom začela kar jaz: Pri pripravi gradiva sem na spletni strani OŠ Otočec opazila eno zelo zanimivo rešitev - Virtualno učno pot za opazovanje bobrov. In ker se sami premalo pohvalijo s tem izdelkov, jih bom pa jaz:).  Sprehodite se po njej virtualno. Mogoče pa nam bo uspelo tudi kdaj v živo:). Kakšne so pa še vaše rešitve izbranih problemov?

Pošljite kakšno sliko rešitev, dobro idejo, ki vam je uspela ... 

Lep pozdrav in uspešno načrtovanje in izvedbo STEM-učnih enot v drugem ciklu.

Bernarda, v imenu celotnega tima na ZRSŠ