Pozdravljeni.
V imenu ene od naših članic (Barbara Čretnik, OŠ Gustava Šiliha Laporje) pošiljam spodnjo prošnjo, ki je namenjena zgolj učiteljem kemije.
LP, Bernarda
Spoštovani!
Sem Barbara Čretnik, mentorica učenkama v OŠ, ki pišeta raziskovalno nalogo na področju kemije. Učencem želita približati kemijo na zabaven način. Želita, da preko poskusov spoznajo, da je kemija del našega vsakdana.
Izdelali sta učni pripomoček za učence 8. in 9. r v Genially interaktivni sliki z naslovom S KEMIJSKIMI POSKUSI DO ZNANJA. Prosimo vas, da učenci učni pripomoček preizkusijo. Da učenci preizkusijo učilo in odgovorijo na anketo za učence potrebujejo okrog 2 šolski uri.
Učenci:
1) Najprej rešijo kviz Koliko že znam, razumem?
2) Pogledajo si (lahko večkrat, v šoli ali doma) videoposnetke 6 poskusov, 1 animacije in si kaj pribeležijo.
3) Sami izvedejo kak poskus, ga fotografirajo in fotografijo ter kakšno vprašanje vstavijo v Padlet.
4) Rešijo kviz Koliko sem se naučil/a?
6) Rešijo anketo za učence.
POVEZAVA DO UČNEGA PRIPOMOČKA:
https://view.genial.ly/602ec4f5708b4f0d99b43377/interactive-image-s-kemijskimi-poskusi-do-znanja
S KEMIJSKIMI POSKUSI DO ZNANJA by sela.katarina on Genially Discover more about S KEMIJSKIMI POSKUSI DO ZNANJA ✌️ - Interactive Image view.genial.ly |
Prosimo vas, da si učitelji pogledate učni pripomoček; PROSIMO, da KVIZOV in ANKETE ZA UČENCE učitelji NE REŠUJETE, ker so namenjeni učencem in bo vplivalo na rezultate. (kasneje bom kvize delila v ŠS)
Hkrati vas učitelje prosimo, da rešite kratko anketo, ker nas zanima vaše mnenje o učnem pripomočku, o videih. Povezava do ankete za učitelje: https://www.1ka.si/a/329017
Ker se nezadržno bliža rok oddaje raziskovalnih nalog, vas prosimo, da vse korake učenci izvedejo do petka, 12.3.2021 (22.00). V soboto izpolnjevanje kvizov in anket ne bo več možno.
Učence spodbudite, da se bodo preizkušanja učnega pripomočka, reševanja kvizov in ankete lotili odgovorno.
Spoštovani kolegi, zavedam se, da je organizacija pouka v korona času otežena in da ste nekateri v tem šolskem letu končali, drugi komaj začeli s poučevanjem kemije. To ni pomembno. Zanima nas spol, razred učencev in kakšna sta njihov učni napredek ter motivacija ob uporabi učnega pripomočka.
Za vaš trud in prijaznost se vam že vnaprej iskreno zahvaljujem v svojem imenu in v imenu učenk.
Lep pozdrav,
Barbara Čretnik, mentorica