Odločila sem se, da grem v razlikovanje dejstva od mnenja z Nearpodom. Tule je preview. Odpira se mi več dilem.
1. Glede procesa učenja veščine se sprašujem, kdaj vključiti merila uspešnosti (MU). Morda dam nalogo v smislu: V spletnem okolju Nearpod se boš učil razlikovati dejstvo od mnenja. (vpeljem CILJ) Skupaj s sošolci boš oblikoval merila uspešnosti, prispevaj jih v nabor na skupnem dokumentu. Kako konkretno izpeljati naprej? Postavljanje MU je eden najzahtevnejših delov vsakega procesa učenja.
2. Vsebinske zagate na veščino:
- Ali so spodnje povedi že argumenti in ne več samo mnenje? Ali sta dejstvo in mnenje vedno oblikovana kot kratka poved? Ali je argument lahko zelo kratek, v enostavčni povedi?
- Mnenje ali dejstvo?
V naslednjih 30 letih bo v oceanih več plastike kot rib.
Je res mnenje? Na spletu se ta podatek ponavlja, zlasti skozi kakšne publicistične vire, da so neki znanstveniki oz. okoljevarstveniki (nisem našla kdo konkretno) izjavili, da bo tako. Kaj pa če je dejstvo, ker lahko izračunamo, statistično dokažemo, da se bo res zgodilo? Ali je dejstvo lahko nekaj, kar se bo šele zgodilo?
- Oblikujem besedilo, v katerem bo označeval dejstvo, mnenje (gl. Preview, slide 8). Želim narediti zahtevnejše, da mora malo premisliti. Zapletlo se mi je, ker ko delam daljše povedi, pridem na raven argumenta.
Ocean je pomemben ekosistem. Nek oceanolog je izjavil, da je kar bilijonu (!) ljudi na Zemlji ocean vir vsakodnevne hrane. Sam sem trdno prepričan, da je potrebno ta pomemben vir hrane ohraniti za zanamce. Poleg tega oceani proizvedejo večino za nas potrebnega kisika. Zdi se mi, da če uničujemo oceane, uničujemo tudi kisik, ki ga potrebujemo za dihanje.
Vnaprej se zahvaljujem za vse vaše misli, ideje ... Prav gotovo je tale forum (klepetalnica nasploh) odlična učna priložnost za nas učitelje. Tudi učitelji si dajmo prostor in čas, da se učimo veščin.