Uporaba mobilnih naprav pri pouku

Uporaba mobilnih naprav pri pouku

od Martina Petek Gojak -
Število odgovorov: 4

Pozdravljeni.

Zanima me, katere aplikacije (poleg e-učbenikov) uporabljate pri usvajanju nove snovi pri geografskih značilnosti Evrope in drugih celin in kakšne so vaše izkušnje glede njihove uporabnosti oz učinkovitosti?

Hvala že v naprej za delitev vaših izkušenj. Lep pozdrav :-)).

Martina Petek Gojak


V odgovor na Martina Petek Gojak

Odg: Uporaba mobilnih naprav pri pouku

od Ester Mrak -
Živijo,
jaz sem ravno danes uporabljala Jamboard od Google (gmail naslove dijakov imam še iz časa izobraževanja na domu)- na "oglasno desko" Jamboard so "lepili lističe" za uvod v Zahodno Evropo-katere skupne značilnosti teh držav znajo našteti. Potem smo pogledali napisano in komentirali. Plus-hitro, enostavno, nekoliko zabavno :-))in učinkovita uvodna motivacija. Minus-Google storitev, uporaba mobilnih telefonov, če jih že preveč uporabljamo...Ester
V odgovor na Ester Mrak

Odg: Uporaba mobilnih naprav pri pouku

od Martina Petek Gojak -
Pozdravljena Ester,
hvala za super idejo. Glede "minusov" imaš kar prav. Pri načrtovanju ure smo učitelji vedno v dilemi. Sploh če gre za njihove mobilne telefone, se rado zgodi, da kakšen učenec "zaplava" drugam.
Lep pozdrav, Martina
V odgovor na Martina Petek Gojak

Odg: Uporaba mobilnih naprav pri pouku

od Mirsad Skorupan -
Spoštovani,
predlagam uporabo aplikacij, ki se nahajajo na spletišču Uporabna geografija: http://uporabna.geografija.si/
Aplikacijo https://uni-lj.maps.arcgis.com/apps/GeoForm/index.html?appid=efc08cb4d2b5482cbcfdd6aea9f153f3 bi lahko uporabili za vstavljanje znanih točk v kateremkoli delu sveta.
Torej, učenci ali dijaki odprejo aplikacijo, poiščejo znan kraj, točko na zemljevidu, jo vnesejo in opišejo. Zraven ji lahko dodajo še fotografijo.
Čas trajanja vnosa ene točke ne bi smel biti daljši od 5-10 minut.