Kontekst: predmet Družboslovje/ usmerjevalni cilji/ pridobiti spretnosti potrebne za dostop do informacij; informacije kritično ovrednotiti; znati selekcionirati izbrane informacije; razviti zmožnosti za refleksijo svojih lastnih stališč in razumevanje stališč drugih
Didaktični izziv: na spletu poiskati informacije o pomembnih družbenih problemih in jih kritično ovrednotiti; ob aktualnih problemih predstaviti prednosti in pomanjkljivosti različnih stališč, v vsakdanjem življenju poiskati primere predsodkov, stereotipov, diskriminacije in opisati posledice, opisati problematiko odnosov v t.i korona času
AKTUALNO/ primer:
V Sloveniji smo soočeni s stopnjevanjem sovražnega govora. Sovražni govor je velika nevarnost za družbo, ki ne ogroža samo prizadetih posameznikov in skupin, temveč temeljne človeške vrednote. Zaskrbljujoče je, da je sovražni govor v družbi vse bolj prisoten, toleranca do tega, kaj je popolnoma samoumevno in dovoljeno, pa je vse višja …Neizpodbitno je, da sovražni govor v družbi spodbuja sovraštvo, nasilje ali nestrpnost do posameznika ali skupine ljudi; ustvarja ozračje strahu, zastraševanja, nadlegovanja in diskriminacije proti rasnim, verskim ali drugače mislečim ljudi.To je tudi izredno slab vzgled mladim in vsem naslednjim generacijam. S tem se tudi javno spodbuja razdor, nestrpnost in neenakopravnost v družbi kar je nesprejemljivo.
Viri:
https://www.spletno-oko.si/sovrazni-govor/kaj-je-sovrazni-govor
https://sl.wikipedia.org/wiki/Sovražni_govor
https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?id=53960
Otroci in mediji: Iskanje resnice v svetu novic
video Kaj so lažne novice
družabna igra Bad News oziroma Bad News junior
letak Kako prepoznati lažne novice
http://casoris.si/prijaznost-za-lepsi-jutri/
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=alm15Rr_Rmo