Ker smo se na seminarju pogovarjali tudi o medpredmetnem povezovanju bi rada z vami delila mojo izkušnjo takega povezovanja. V vseh letih kar poučujem- sem, upam čez polovico- je to tema, o kateri se pogovarjamo. Velikokrat, z različnimi predmeti, različnimi učitelji, vetikalno, smo to preizkušali, vendar je vedno ostalo pri poskusih- razen pri ekskurzijah, ki morajo biti medpredmetne.
Ker sodelujem v projektu JeŠt- Jeziki štejejo, sva v tem šolskem letu začeli sodelovati z učiteljico angleščine. Izpeljali sva kar nekaj večjezičnih ur v 7. razredih. En primer sem oddala kot nalogo in sicer temo Irska. Prvo uro sva izpeljali zelo togo. Najprej angleščina, potem geografija, pa spet angleščina. Naslednje ure pa sva izpeljali drugače in sicer tako, da ena drugi malce skačeva v besedo, jaz v slovenščini in ona v angleščini. Take ure so zelo dinamične, zahtevajo veliko usklajevanja in priprav med nama, učenci pa jih imajo zelo radi. Ker sva izvedli tudi anketo med učenci so izrazili željo, da si takih ur želijo tudi pri drugih premetih. Predvsem z angleščino se da kombinirati vse.
Jaz določim temo, anglistka pa se prilagaja z besediščem. V maju pripravljava tako uro in sicer tema Tundra in tajga v povezavi z podnebnimi območji Vzhodne Evrope in Severne Azije.
Dodala bi pa še to, da je pri tovrstnem sodelovanju vsaj meni najpomembnejše, da najdeš sodelavca, ki si tega želi in se ne drži togo učnega načrta, češ to ne spada v kontekst mojega predmeta.