Kolegice, kolegi,
v naslednjem šolskem letu naj bi na naši šoli tudi geografi imeli učno uro v okviru projekta Podjetnost v gimnaziji. Sem brskala po učnem načrtu .... Kako je na vaših šolah?
Prijeten sončen dan,
Lidija
Kolegice, kolegi,
v naslednjem šolskem letu naj bi na naši šoli tudi geografi imeli učno uro v okviru projekta Podjetnost v gimnaziji. Sem brskala po učnem načrtu .... Kako je na vaših šolah?
Prijeten sončen dan,
Lidija
Težko bom več povedal kot bi kolegi iz šol.
V učnem načrtu je podjetnost omenjena štirikrat. Če bi še poučeval, bi načelne zapise iz učnega načrta poskušal uresničevati praktično:
- na geografsko-vsebinski ravni: kako uporabiti nek del pokrajine ali revitalizirati območje nekdanje industrije (Univerzale) ali smaospraševanje, če je bilo območje Toka in Heliosa smiselno preoblikovano v stanovanjsko sosesko ali kritiko projekta KB - Zelena os med Kamniškimi planinami in Savo
- na ravni pouka - kako gospodarno uporabiti čas, materialne vire za učinkovito učenje; kako združiti družinski izlet in učenje geografije; za katero potovanje porabiti 1000 evrov denarja; kateri geografsko zaznamovani spominek prodajati na šolski tržnici (ali maturantskem srečelovu)...
Da. vse je res. Podjetno je uporabiti geografsko znanje v praksi in še bolje pri tem predlagati praktično rešitev. Več kot to geografija mlademu človeku ne moe dati.