Največja vsebinska sprememba zadnjih desetih let v gimnazijskem programu je ITS (interdisciplinarni oz. medpredmetni tematski sklop). Njegovo uvedbo lahko osvetlimo iz nasprotujočih si smeri:
- spet nekaj, kar izriva tradicionalne predmete iz gimnazije in krči geografov fond ur;
- priložnost, da v medpredmetnem sodelovanju uveljavim geografijo in sebe na šoli.
Predlagam, da ste na šolah pozorni, ko se bodo zbirale zamisli in predlogi za ITS. Mislim, da je geografija toliko medpredmetna oz. celostna, da na šoli lahko kar brez razmisleka stopimo zraven, v šolski tim.
Vrstice pišem tudi zaradi izkušnje pred leti, ko je geograf v isti sapi bentil nad dejstvom, da so mu delovni čas zaradi pomanjkanja učnih ur spremenili iz polnega v polovični, po drugi strani pa ni hotel prevzeti poučevanja predmeta evropske študije s stališčem, da gre bolj za sociološki, zgodovinski in kulturološki predmet.