Geografija v šoli 3/2017

Geografija v šoli 3/2017

od Anton Polšak -
Število odgovorov: 0


Malo pred dnevom reformacije je izšla revija v Geografija v šoli, številka 3, letnik 2017.


Zadnja (tretja) številka Geografije v šoli letnika 2017 že v uvodniku podpre učitelje v prepričanju, da so poti do doseganja ciljev učnega načrta lahko zelo različne: bolj ko so skladne s potrebami učenca ali dijaka in bolj ko se skladajo z učiteljevimi pričakovanji in zmožnostmi, boljše so. Rubrika Aktualno je zbrala kratke poletne novice o dosežkih na geografskih tekmovanjih, raziskovalnem delu, študijskih srečanjih, otroških zemljevidih in medinstitucionalnem projektu Označevanje visokih vod.

Kot vir geografske vsebine za delo pri pouku sta na voljo bogato ilustrirana članka o podzemni vodi v Sloveniji in Lošinju – kvarnerskem otoku. Besedili omogočata bodisi samostojno delo učencev in dijakov bodisi rabo pri frontalnem pouku. Sveže didaktične namige prinašajo prispevki o uporabi geografskega informacijskega sistema s programom Quantum GIS na srednji šoli, o vrstniškem vrednotenju kot elementu formativnega spremljanja, o potovanju po Evrolandiji z metodo igre po deželi z 9 postojankami, o tvitanju kot učni dejavnosti, ki se jo lahko opravi tudi s pisanjem na papir.

Zaključni posladek je intervju z ustanoviteljem revije Geografija v šoli dr. Jurijem Kunaverjem o geografiji, znanosti, šoli, geografskem pouku, učbenikih, učiteljski etiki in razvoju geografske didaktike.


Vabljeni k branju