Nisem imel časa preveriti, a menda Logarska in Soška (zgornja) dolina več ne veljata za ledeniški. Pišem, da ne pozabim, ker so me opozorili kolegi na ŠS.
Druga vprašanja kolegov, ki sem jih zapisal:
1. Ali "aktualizacija" pomeni samo tisto, kar se je zgodilo včeraj ali se dogaja in tisto, kar je mogoče koristno za dijaka?
2. Praktičen napotek si želijo za to, kako izvajati pridobivanje notranje ocene (beri: terensko delo) za maturo.
3. Ali ne bi spet razmislili, če so regije in njihovo poimenovanje (veljavno za šolsko geografijo) , ustrezne? Mnenje lahko zapišete tudi v spletno anketo, ki so jo o učnih načrtih naredili kot pripravo na Zborovanje slovenskih geografov - 22. in 23. septembra v Mariboru.
4. Dobro bi bilo povezati 9. razred OŠ in 1. letnik SŠ. Kaj učitelji menijo, da bi osnovnošolci od geografskega znanja morali prinesti v SŠ?
5. Katere so dejavnosti pri pouku, ki povečajo aplikativnost pouka? Je to podjetnost, ki naj bi se je dijaki učili pri predmetih?
Prosimo, če ovrednotite srečanje 22. avgusta v spletni anketi.
P.S. Morda sta kaj vprašanj prejela tudi kolega Polšak in Lilek. Morda vseh niste imeli časa povedati. Prosim, če jih zapišete. Mogoče na katero znamo odgovoriti, mogoče znamo zapisati del odgovora, mogoče pa se najde kdo, ki ve.