Novembra 2015 je UNESCO objavil poročilo z naslovom Rethinking Education: Towards a global common good?.
Poročilo sledi humanističnemu duhu poročila Skriti zaklad, ki ga je leta 1996 pripravila skupina strokovnjakov po vodstvom Jacquesa Delorsa. Zavzema se za humanistični pristop k izobraževanju, ki naj prispeva k “ohranjanju dostojanstva, zmožnosti in blaginje vseh ljudi v odnosu do drugih in do narave, kar naj postane temeljni smoter izobraževanja v 21. stoletju.”Poročilo je obenem tudi podlaga za predlagani osnutek za akcijski okvir Education 2030.
Kontekst: Poročilo z valorizacijske konference Mednarodni izobraževalni projekti za razvoj, ki jo je oktobra lani v okviru evropskega leta za razvoj 2015 (v sodelovanji z Ministrstvom RS za zunanje zadeve) organiziral CNEPIUS na Brdu pri Kranju.
Poročilo najdete na spodnji povezavi:
http://www.cmepius.si/wp-content/uploads/2015/09/Poro%C4%8Dilo-valorizacijska-konferenca.pdf
Na tej povezavi pa so objavljene še druga uporabna gradiva: http://www.cmepius.si/
Vir: UNESCO in CMEPIUS