PRO - Uvajanje formativnega spremljanja in inkluzivne paradigme
Topic outline
-
UVAJANJE FORMATIVNEGA SPREMLJANJA IN INKLUZIVNE PARADIGME
Spoštovane članice in člani razvojne naloge!
Dobrodošli v spletni učilnici, ki je strokovnim delavcem vrtcev, učiteljem osnovnih in srednjih šol, ravnateljem in drugim strokovnim delavcem v pomoč pri uvajanju formativnega spremljanja v svojo prakso.
Veliko uspešnega dela vam želimo!
Svetovalci ZRSŠ, vodje OE in vodja projekta dr. Ada Holcar Brunauer
Cilji projekta:
Spodbuditi individualni razvoj učencev, izboljšati kakovost in trajnost znanja ter druge učne dosežke.
Posodobiti didaktiko pouka skladno s formativnim spremljanjem.
Spodbuditi razvoj šolske prakse skladno s pričakovanji, individualnimi potrebami in zmožnostmi učencev.
Učencem zagotoviti dejavno vlogo v vseh fazah učnega procesa.
Izboljšati motiviranost učencev za učenje in drugo šolsko delo.
Spodbuditi razvoj višjih ravni mišljenja, inovativnost, ustvarjalnost, odgovornost in samoregulativnost učencev ter strokovnih udeležencev.
Spodbuditi medvrstniško sodelovanje in učenje (izmenjava znanja in izkušenj, medsebojna pomoč in podajanje povratnih informacij).
Ustvariti spodbudno učno okolje, v katerem se učenci počutijo sprejete, vključene in imajo ustrezne pogoje za optimalni razvoj.
Širiti spoznanja o formativnem spremljanju in dobro prakso med strokovne delavce v kolektivih.
-
-
-
-
-
-
Predmetna skupina za geografijo se je odločila, da bo usklajevanje meril/kriterijev preverila na učenčevem / dijakovem izdelku zemljevidu
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-