Section outline

  • UVAJANJE FORMATIVNEGA SPREMLJANJA IN INKLUZIVNE PARADIGME


    Spoštovane članice in člani razvojne naloge!

    Dobrodošli v spletni učilnici, ki je strokovnim delavcem vrtcev, učiteljem osnovnih in srednjih šol, ravnateljem in drugim strokovnim delavcem v pomoč pri uvajanju formativnega spremljanja v svojo prakso.

    Veliko uspešnega dela vam želimo!

    Svetovalci ZRSŠ, vodje OE in vodja projekta dr. Ada Holcar Brunauer



    Cilji projekta:

    • Spodbuditi individualni razvoj učencev, izboljšati kakovost in trajnost znanja ter druge učne dosežke.

    • Posodobiti didaktiko pouka skladno s formativnim spremljanjem.

    • Spodbuditi razvoj šolske prakse skladno s pričakovanji, individualnimi potrebami in zmožnostmi učencev.

    • Učencem zagotoviti dejavno vlogo v vseh fazah učnega procesa.

    • Izboljšati motiviranost učencev za učenje in drugo šolsko delo.

    • Spodbuditi razvoj višjih ravni mišljenja, inovativnost, ustvarjalnost, odgovornost in samoregulativnost učencev ter strokovnih udeležencev.

    • Spodbuditi medvrstniško sodelovanje in učenje (izmenjava znanja in izkušenj, medsebojna pomoč in podajanje povratnih informacij). 

    • Ustvariti spodbudno učno okolje, v katerem se učenci počutijo sprejete, vključene in imajo ustrezne pogoje za optimalni razvoj.

    • Širiti spoznanja o formativnem spremljanju in dobro prakso med strokovne delavce v kolektivih.