Naloga 3: Presoja orodij z umetno inteligenco
Čeprav so izobraževalni viri za umetno inteligenco vse bolj razširjeni, trenutno ni orodja, ki bi celovito opredelilo značilnosti UI in uporabnikom pomagalo pri premišljeni uporabi teh virov.
Raziskovalni laboratorij LORIA1 je zasnoval predlogo za opredelitev umetne inteligence2 na znanstveni, tehnični, regulativni in etični ravni, da bi učiteljem pomagal bolje razumeti vire, ki jih uporabljajo sami ali njihovi učenci. Predloga je organizirana v različnih nivojih, ki zajemajo vse značilnosti UI, od scenarijev uporabe do mehanizma transparentnosti za pojasnitev odločitev, ki jih predlaga UI.
Katera vprašanja je treba zastavljati pri uporabi orodij umetne inteligence v izobraževanju? Hiter pregled je na razpolago v priloženi ikonografiki, poglobljeno pa si lahko pomagate s predlogo v priponki3.
______________________
-
Loria Lorraine Research Laboratory in Computer Science and its Applications is part of a research unit (UMR 7503), common to CNRS, the University of Lorraine and INRIA. It is a member of the AI4T consortium and brings its expertise in AI in education (and on learning analysis) to AI4T Erasmus+ project. ↩
-
Report on template for analyzing AI-related features in learning resources - Jiajun PAN, Azim ROUSSANALY, Anne BOYER - AI4T Erasmus+ project, 2022. ↩
-
Ready to Use template for AI resources Characterisation - Inria Learning Lab, Jiajun PAN, Azim ROUSSANALY, Anne BOYER - AI4T Erasmus+ Project - 2022 ↩
Izberite eno izmed orodij, ki vsebujejo umetno inteligenco in jih že uporabljate, ter ga presodite s pomočjo predloge na povezavi.
Dokument poimenujte z imenom orodja, ki ga presojate in izpolnjenega oddajte v forumu. Vsaj enemu kolegu podajte povratno informacijo na njegov izdelek - zakaj bi, oziroma ne bi - uporabili opisanega orodja, ter kako vam je bil pri tem v pomoč njegov opis.