Task 1/2 - "Creativity is as important as literacy"/Zadatak 1/2-"Kreativnost je važna kao i pismenost
"Creativity is as important as literacy."(K. Robinson)
Watch this video.
Watch this video.
People usually distrust their own creativity. They believe that creativity is inherited, the product of family or personal history or of our education. This misconception leads us to believe that only some people are born creative, while most of us lack the ability.
One of the major failures of education systems around the world is the fear of failure. We educate children in the spirit of completeness, but we know we learn from mistakes. This is why we rarely take responsibility for our actions; we are too afraid of mistakes. This lack of active participation leads to the next problem - the lack of innovation or production of ideas.
a) Do you believe in the power of creative thinking? Do you think this is an important ability? Give reasons for your position.
b) How do you face the development of creative thinking in your institution?
How do you encourage creativity?
How do your teachers recognize their students’ talents?
In this forum you should:
-answer the above questions (use "add a new question" below),
-support your opinion with arguments (supportive web resources are welcome);
-respond to one colleague's answer.
The forum is a Q & A forum, which means you will be able to read other responses only if you have responded yourself.
Pogledajte ovaj video.
Ljudi obično ne vjeruju svojoj vlastitoj kreativnosti.Oni vjeruju da je kreativnost nasljeđana,proizvod obiteljske ili osobne povijesti ili našeg obrazovanja.Ovo pogrešno shvatanje nas vodi ka vjerovanju da su samo neki ljudi rođeni kreativni,dok većini nas nedostaje sposobnosti.
Jedan od najvećih neuspjeha obrazovnog sustava u svijetu je strah od neuspjeha.Mi obrazujemo djecu u duhu kompletnosti,ali znamo da učimo iz pogrešaka.Zbog toga mi rijetko preuzimamo odgovornost za naše radnje, previše se bojimo pogrešaka.Ovaj nedostatak aktivnog sudjelovanja nas vodi ka sljedećem problemu-manjak inovacija ili ideja.
a)Vjerujete li u snagu kreativnog razmišljanja?Vjerujete li da je ovo važna sposobnost? Dajte razloge za svoju poziciju.
b)Kako se suočavate s razvojem kreativnog razmišljanja u vašoj instituciji?
Kako potičete kreativnost?
Kako vaši učitelji prepoznaju talente svojih učenika?
Na ovom forumu biste trebali:
-odgovoriti gore navedena pitanja(koristite" dodaj novo pitanje" ispod),
-poduprite svoje mišljenje s argumentima(web sredstva podrške su poželjna);
-odgovorite na kolegino pitanje
Ovo je Q & A forum što znači da ćeš moći čitati tuđe odgovore ako se odazoveš.
Pogledajte ovaj video.
Ljudi obično ne vjeruju svojoj vlastitoj kreativnosti.Oni vjeruju da je kreativnost nasljeđana,proizvod obiteljske ili osobne povijesti ili našeg obrazovanja.Ovo pogrešno shvatanje nas vodi ka vjerovanju da su samo neki ljudi rođeni kreativni,dok većini nas nedostaje sposobnosti.
Jedan od najvećih neuspjeha obrazovnog sustava u svijetu je strah od neuspjeha.Mi obrazujemo djecu u duhu kompletnosti,ali znamo da učimo iz pogrešaka.Zbog toga mi rijetko preuzimamo odgovornost za naše radnje, previše se bojimo pogrešaka.Ovaj nedostatak aktivnog sudjelovanja nas vodi ka sljedećem problemu-manjak inovacija ili ideja.
a)Vjerujete li u snagu kreativnog razmišljanja?Vjerujete li da je ovo važna sposobnost? Dajte razloge za svoju poziciju.
b)Kako se suočavate s razvojem kreativnog razmišljanja u vašoj instituciji?
Kako potičete kreativnost?
Kako vaši učitelji prepoznaju talente svojih učenika?
Na ovom forumu biste trebali:
-odgovoriti gore navedena pitanja(koristite" dodaj novo pitanje" ispod),
-poduprite svoje mišljenje s argumentima(web sredstva podrške su poželjna);
-odgovorite na kolegino pitanje
Ovo je Q & A forum što znači da ćeš moći čitati tuđe odgovore ako se odazoveš.