Sem mnenja, da mora imeti takšna reč kot je tekmovanje, enotno uporabniško izkušnjo, kar pa je z uporabo različnih medijev (prenosnik, tablica, pametni telefon) težko doseči. Problem nastane pri pretočnosti vsebin, velikosti prikaza, stroških prenosa podatkov (če ni šolskega WLAN). Mogoče se spuščam v malenkosti, ampak žal se lahko starši na koncu "vpičijo" ravno v to. Da ne omenjam potencialnih težav naprav z mobilnimi operacijskimi sistemi (npr. Android) pri spletnih straneh s certifikati ali na sploh zaščitenimi spletnimi stranmi. Pri pouku je vse to super vključevati in učenci res lahko rastejo skupaj z učitelji.
Kljub temu, da sem močno naklonjen takšnemu pristopu, pa poskušam ob tem ohranjati kritično distanco. Rešitve vidim v zagotovitvi dodatnih prenosnikov (Zoranova ideja), če je to izvedljivo ali pa v reševanju v skupinah (kot je razmišljal Igor). Nenazadnje pa vse šole res nimajo milijon tekmovalcev. :-)
Lep dopustniški pozdrav!