zunanji primeri jezikovno občutljivega poučevanja

zunanji primeri jezikovno občutljivega poučevanja

by Nika Logar -
Number of replies: 0
Edino pravilno se mi zdi, da učencem pustimo, da govorijo svoj jezik med odmori, saj razvijanje znanja in sposobnosti v njihovem maternem jeziku pospešuje učenje nasploh. Tako se mi zdi smiselno tudi, da kdaj dobi kakšno nalogo, besedilo v svojem jeziku, da snov razume. Ne pa vedno, saj se bo drugače težje naučil slovenščine (v našem primeru). 
Dobro se mi zdi, če kdaj tudi tuj učenec nekaj ponovi ali predstavi v svojem jeziku. Drugi učenci s tem tudi bolje razumejo položaj učenca, ki ne pozna tako dobro jezika, v katerem se uči.  
Ne zdi se mi pa zelo smiselna slovnična primerjava jezikov. Ne verjamem, da bi si učenci veliko zapomnili od te primerjave, vzela pa bi kar nekaj časa. Bolj se mi zdi smiselno, da kdaj bolj naravno in spontano vpeljujemo druge jezike.