Zunanji primeri jezikovno občutljivega poučevanja

Zunanji primeri jezikovno občutljivega poučevanja

by Beti Škof -
Number of replies: 0

Menim, da je v šoli velikokrat prepričanje, naj učenci pripravljajo aktivnosti z nekom, ki govori jezik šolskega okolja zaradi lažje asimilacije v okolje. 

Pomembno se mi zdi, izpostavljeno v enem od videoposnetkov, da učenci, ki govorijo isti jezik, pripravljajo aktivnosti skupaj, v kolikor je to izvedljivo. Prav tako se mi zdi pomembno, da učencu omogočimo stik z njegovim maternim jezikom, kar lahko dosežemo že s tem, da otrok poroča o svojem jeziku, da kaj prebere o svojem jeziku, ipd. Prav tako se mi zdi ključno načrtovati izvedljive aktivnosti v zvezi s tujimi jeziki, ter dobro razmisliti, kaj želimo z jezikom doseči, saj lahko nekatere aktivnosti ostanejo zgolj dobra, a žal nefunkcionalna in nepremišljena dejavnost.