Jezikovno občutljivo poučevanje

Jezikovno občutljivo poučevanje

by Amalija Cotman -
Number of replies: 0

Zanimiva se  mi je zdele točka, ki naslavlja tiho dobo učenca, saj se mi zdi, da je prav ta največkrat spregledana, saj učenčevo aktivnost razumem zgolj preko govorjenja, spregledamo pa, da se jezik prejema tudi s poslušanjem, preko katerega učenec prejme melodijo jezika, povezuje pravila...

Zelo zanimiva se mi jez dela aktivnost Babilonski stolp. Menim, da bi bila za učence zeo zanimiva, vključila bi učence, ki govorijo drugi jezik. Sklepam, da se zaradi enakih fraz jezikovni pomeni med seboj bolj povežejo in si jih tako učenci lažje zapomnijo.

Sama sem pri poučevanju angleščine opazila, da  pogosto uporabljam tehnike odranja, sicer ne v vseh primerih, ki so opisani. Še posebaj se mi je zdela uporabna "dodatni viri", ki je prej nisem uporabljala, se mi zdi zelo dobra metoda pri poučevanju tujejezičnih učencev.