Jezikovno občutljivo poučevanje: pregled virov

Jezikovno občutljivo poučevanje: pregled virov

od Teja Bernik -
Število odgovorov: 0

Zelo dobra dejavnost se mi je zdela dejavnost z naslovom Babilonski stolp. Učenci so se namreč na osmih postajah lahko naučili osnove osmih jezikov in narečij, potem pa pri njihovi zadnji postaji poslušali še zgodbo v tem določenem jeziku. Nato so izdelali še plakate na temo teh jezikov in narečij. 

Ideja se mi zdi zelo dobra, saj so učenci ves čas aktivni in lahko v kratkem času spoznajo zelo raznolike jezike. Tako jih lahko nad določenim jezikom lahko tudi navdušimo ali pa lažje vključimo tujega učenca v razred, ker lahko pove še katero svojo besedo.  

Imela sem podobno dejavnost kot je ta, samo da so bile na voljo štiri postaje in štirje tuji jeziki, ki so jih uporabljali tujci učenci v razredu. Potekala je pa tako, da je vsak tuj učenec vodil svojo postajo in drugim učencem predal naprej svoje znanje.