Menim, da je ključno, da je učitelj odprt do raznojezičnosti in je učencem dober zgled v smislu, da jim skozi različne kulture predstavi nove jezike. To lahko učitelj v razredu naredi z vpeljavo raznih iger, glasbe, plesa, hrane, ... Pomembno se mi zdi, da se učitelj pozanima, kateri so materni jeziki učencev v njegovem razredu in učencem, ki imajo drugačen materni jezik da možnost, da ga predstavijo in na tak način pridobijo občutek, da je tudi njihov jezik pomemben.
Primer moje prakse izhaja iz poletne kolonije, kjer je bilo skoraj polovica otrok iz Ukrajine. Veliko ukrajinskih otrok ni razumelo slovenščine, slovenski otroci pa niso razumeli njih. Tekom celotne kolonije smo tako vzgojitelji večkrat organizirali dejavnosti, ki so vključevale učenje in spoznavanje ukrajinščine, spoznavanje ukrajinske glasbe in plesa, običajev, itd. Menim, da je bil ta pristop zelo smiseln saj so se vsi otroci naučili novih besed v drugih jezikih in se med seboj tudi povezali.