Jezikovno občutljivo poučevanje v razredu: vaši primeri dobrih praks

Jezikovno občutljivo poučevanje v razredu: vaši primeri dobrih praks

by Evita Cizl -
Number of replies: 1

1) Delite kako svojo idejo, že preizkušeni primer iz (svoje) dobre prakse ali vir iz svojega repertoarja na to temo, ki se vam zdi uporaben.

Sodelovanje z različnimi skupnostmi z različnim jezikovnim in kulturnim ozadjem, ki se potem pri pouku predstavijo. 

Teden različnih kultur: Učenci, ostalim predstavijo svoj jezik, prehrano, pesmi, običaje ....

Ura jezikov: Učenci imajo na tabli sličice različnih predmetov in njihova poimenovanja v različnih jezikih, njihova naloga je, da ugotovijo, katere besede use poimenujejo isti predmet.


2) Nato med odgovori drugih udeležencev v tem forumu poiščite primer dobre prakse, ki se vam zdi najbolj uporaben, in podajte svoj komentar (kratko obrazložite, zakaj se vam zdi uporaben).

Odličen primer dobre prakse sem prebrala pri Beti, ko so učenci posedeni v jutranji krog in se tam pogovarjajo v raličnih jezikih, o vsakdanjih situacijah, čustvih itd. Menim, da moramo učencem v zgodnjem izobraževalnem procesu jezik približati ravno na tak način, skozi igro, pogovor, pesmi itd. Saj je to zanje veliko bolj zanimivo in bodo to pozitivneje sprejeli. 

In reply to Evita Cizl

Zadeva: Jezikovno občutljivo poučevanje v razredu: vaši primeri dobrih praks

by Ula Kličić -
Meni se zdi ura jezikov odlična možnost za spoznavanje novih besed, širitev znanja, kateri jeziki vse nas obdajajo in spodbujanje možnosti učenja tujih jezikov.