1. Zelo uporabna se mi zdi naslednja dejavnost, saj lahko učenci preko nje pokažejo svojo pravo osebnost obenem pa spoznavajo tudi sošolce. Zdi se mi ustrezna za začetek šolskega leta, ko se učenci med seboj še spoznavajo.
KROG – VOLNA Klopi so odmaknjene, tako da se učenci lahko postavijo v krog na sredini učilnice. Učiteljica drži v rokah klobčič volne. Zaželeno je, da se pri tej dejavnosti uporabljajo različni jeziki (materni jezik, tuji jezik, narečje). Vsak pove, kar želi (pozitivno misel, trenutno počutje, pričakovanja do konca šolskega leta, anekdoto itd.), začne pa učiteljica. Ko pove, kar si je zamislila, obdrži v eni roki volneno nit, z drugo pa vrže klobčič do poljubnega učenca. On naredi isto in vrže klobčič naslednjemu učencu/naslednji učenki. Nastaja mreža, ki povezuje ljudi različnih kultur, mnenj, prepričanj ipd.
2. Tudi naslednja dejavnost je zanimiva, saj učenci spoznavajo drugo kulturo in se učijo, od kod izvira njihova najljubša hrana.
Učenci se bodo pogovarjali o svoji najljubši hrani, nato pa povezali različne jedi z državami, iz katerih le-te izvirajo. Tako bodo spoznali raznolikost držav in kultur preko hrane.
Ničesar od tega še nisem preizkusila sama.