Jezikovno občutljivo poučevanje

Jezikovno občutljivo poučevanje

od Klara Govekar -
Število odgovorov: 0

Zanimiva mi je bila dejavnost, ki so jo izvedli v 3. razredu. Povezuje namreč slovenščino, angleščino, španščino in šport. Učenci se v uvodu naučijo poimenovanja barv v španščini in angleščini ter poimenovanje števil v angleščini. To znanje nato utrjujejo med igranjem štafetnih iger.

Dejavnost se mi zdi zanimiva in uporabna, saj se učenci naučijo enostavnejšega besedišča v tujem jeziku, ki ga utrjujejo med izvajanjem dejavnosti, ki jim je (po večini) zanimiva, hkrati se še gibajo in s tem izkoristimo pozitivne učinke kinestetičnega sloga učenja. Hkrati besedišče ni preveč zahtevno, da bi ga učenci prehitro pozabili zaradi prevelike osredotočenosti na igro.


Sama sem bila prisotna pri izvajanju dejavnosti, ki je bila podobna ilustriranemu šolskemu večjezičnemu slovarju. Učenci so v razredu skupaj naredili manjši slovar poimenovanja živali v slovenščini, angleščini, ukrajinščini in srbščini. Dejavnost je bila dobro izpeljana, učenci so med ustvarjanjem uživali. Sodelovala sta lahko tudi učenca, ki sta se pred kratkim priselila v Slovenijo in še nista poznala slovenskih poimenovanj, lahko pa sta poimenovala in zapisala v svojem maternem jeziku.