Jezikovno občutljivo poučevanje v razredu: primeri dobrih praks

Jezikovno občutljivo poučevanje v razredu: primeri dobrih praks

by Ana Ocvirk -
Number of replies: 1

1. Menim, da je najpomembnejše, da sami kot učitelji oblikujemo oz. že imamo oblikovan pozitiven odnos do večjezičnosti in to kažemo ne le z besedami pač pa tudi z dejanji. To lahko naredimo predvsem takrat, ko imamo v razredu kakšnega priseljenca in mu ponudimo priložnost, da predstavi svoj jezik svojo kulturo, državo iz katere prihaja. Poleg tega pa se lahko igramo obilo različnih igric, ki spodbujajo dvojezičnost.

In reply to Ana Ocvirk

Zadeva: Jezikovno občutljivo poučevanje v razredu: primeri dobrih praks

by Nelli Hrovat -
Menim, da je zelo dobra ideja, da učenci o drugih jezikih in s tem tudi navadah in kulturi, spoznajo preko svojih vrstnikov. Prav tako pa damo možnost vsem, da predstavijo sebe, svoj jezik in svojo kulturo.