Navodila za utrjevanje in ocenjevanja znanja pri ostalih družboslovnih pr.v srednjih šolah

Navodila za utrjevanje in ocenjevanja znanja pri ostalih družboslovnih pr.v srednjih šolah

od Zdenka RESNIK -
Število odgovorov: 9

 Pogrešam navodila za utrjevanje in ocenjevanje znanja tudi pri ostalih družboslovnih predmetih v srednjih šolah. Npr. zgodovina v SSI, geografija v SSI, sociologija v PTI, umetnost v SSI in ostalih programih, psihologija v SSI in v srednjem poklicnem izobraževanju....

V odgovor na Zdenka RESNIK

Odg: Navodila za utrjevanje in ocenjevanja znanja pri ostalih družboslovnih pr.v srednjih šolah

od Vesna Robnik -
Zdenka, OJ... V poglavje Didaktični izzivi sem naložila okrožnico, kako naj poteka utrjevanje, preverjanje in ocenjevanje zananja. Sledi se načelu manj je več oz. v aprilu še naj ne bi bilo ocenjevanja... Dodala sem tudi primere, kako se spopasti z izzivi ocenjevanja. Družboslovci se lahku tukaj poigravamo. Takšen primer je Padlet oz. tabla želja https://podpora.sio.si/padlet/. Meni je blizu in dijaki/učenci so ga vzeli za svojega t.i. spletni dnevnik http://naredistran.blogspot.com/2013/02/brezplacna-izdelava-bloga.html. Drugače pa sem uporabila Kviz v SU, podoben je Forms v OFFICE 365 in pa ustno preverjanje preko Zooma, seveda z 2 dijakoma.

Pomlad je tukaj, imejmo se radi ljudje pomladi...
V odgovor na Vesna Robnik

Odg: Navodila za utrjevanje in ocenjevanja znanja pri ostalih družboslovnih pr.v srednjih šolah

od Zdenka RESNIK -
Zdravo Vesna, tudi jaz počnem marsikaj.V tem času sem že pripravila načrt, kako bom zaključila ocene. Ni problem pri tistih, ki delajo prej in sedaj ampak pri tistih, ki sedaj popolnoma nič ne delajo ali pa niso ne prej in ne sedaj. Sama počnem marsikaj. Od delovnih listov oz. iskanja odgovorov, reševanja raznih kvizov,ogled oddaje, poslušanje pesmi, branje pesmi....do pogovora preko raznoraznih omrežij. Od prvega dne uporabljam teams, zoom, discord, fb klepet, hangouts, zdaj sem probala tudi arnes konferenco...Da ne slišim koga, da starejši učitelji niso pripravljeni uporabljati ikt.
Vesna in vsi, ki berete , bodite dobro.
V odgovor na Zdenka RESNIK

Odg: Navodila za utrjevanje in ocenjevanja znanja pri ostalih družboslovnih pr.v srednjih šolah

od Vesna Robnik -
Zdenka, prilepila bi kakšna navodila smo dobili mi. Še posebej v teh programih je veliko takšnih dijakov. Kako z njimi in na kakšen način in če bodo delali, je v veliki meri odvisno od njih.
1. Vse učitelje prosim, da obveščajo razrednike o dijakih, ki so pri njihovih modulih oz. predmetih neodzivni. Nato pa prosim razrednike, da navežejo telefonski stik s starši in proučijo zadeve in, seveda, nato obvestijo učitelje svojega razrednega učiteljskega zbora. Bojim se, da ne bi »izgubili« preveč dijakov. Vključiti se mora še svetovalna služba.
V odgovor na Zdenka RESNIK

Odg: Navodila za utrjevanje in ocenjevanja znanja pri ostalih družboslovnih pr.v srednjih šolah

od Vojko Kunaver -

Draga Zdenka,

pa saj se menda ne šteješ med ''starejše učitelje''? Takšne kot si ti s svojo mladostno energijo in optimizmom spodbujate vse generacije naših učiteljev k delu v teh izjemnih razmerah.

Hvala  tebi in vsem, ki se trudite in pomagate, da premagamo to situacijo. Smo uspeli 1991, pa tudi tokrat bomo.

Vse dobro tebi in tvojim dijakom, spodbuda pa vsem: delajmo naprej, optimistično, saj nam bo uspelo!

Vojko 


V odgovor na Vojko Kunaver

Odg: Navodila za utrjevanje in ocenjevanja znanja pri ostalih družboslovnih pr.v srednjih šolah

od Zdenka RESNIK -
Haha. Glede na to, kaj vse počnem, gotovo ne. Enako velja za marsikaterega
učitelja mojega letnika.

Poslano z mobilnega telefona Huawei

-------- Izvirno sporočilo --------
Zadeva: ŠS-DRU-SPI: Odg: Navodila za utrjevanje in ocenjevanja znanja pri
ostalih družboslovnih pr.v srednjih šolah
Od: "Vojko Kunaver (via SSIO)"
Za: Zdenka RESNIK
V odgovor na Zdenka RESNIK

Odg: Navodila za utrjevanje in ocenjevanja znanja pri ostalih družboslovnih pr.v srednjih šolah

od Igor Lipovšek -
Hvala za namige, Zdenka. Bom zanesljivo kaj porabil.
Po drugi strani pa - tudi če ne bi učitelj uporabljal e-tehnologije. Ocenjevalni pravilnik daje učitelju veliko ocenjevalno avtonomijo, šolskemu strokovnemu aktivu pa v izvedbenem smislu popolno.

Za dober občutek pripenjam iz geografske spletne učilnice misli, s katerimi se strinjam.

10  MURPHYJEVIH OCENJEVALNIH KORONSKIH PRINCIPOV
1.       Pustimo učitelja pri miru, spreminjali bomo pri načrtovanju za drugo leto.
2.       Učitelj naj svoj slog poučevnja nadaljuje v koronskem obdobju.
3.       Uvajanje novosti, razen komunikacijskih, se v kriznih časih ne obnese.
4.       Dijaki naj delajo, razmišljajo in sodelujejo vsak dan.
5.       Za dijaka je ustrezna zadolžitev tudi pisanje dnevnika (o opazovanem, doživetem, prebranem...) s svinčnikom.
6.       Učitelj naj čim več povratno informira.
7.       Nekaj odstotkov koronsko »zgubljenega« časa ne bo ogrozilo znanja.
8.       Ocenjevanje je subjektivni približek dejanskosti in naj poteka v skladu z objavljenimi merili.
9.       Objektivnost ni edino niti prvo ocenjevalno načelo.
10.   Povsem objektivno je samo seštevanje točk.

V odgovor na Igor Lipovšek

Odg: Navodila za utrjevanje in ocenjevanja znanja pri ostalih družboslovnih pr.v srednjih šolah

od Zdenka RESNIK -
Pozdravljeni člani skupine. Ne vem sicer, ali je to prav ali ne, toda zame je pomembno, da dijaki delajo naloge in sodelujejo v video pogovorih, kjer ne poteka samo posredovanje snovi ampak tudi čisto običajen klepet o počutju. Mogoče s tem ne bodo znali kakšne letnice in tudi ne organov EU...Si bodo ( vsaj nekateri) pa zapomnili temeljne probleme sodobnega sveta, si zapomnili pomembne dogodke naše polpretekle zgodovine in ki jih danes praznujemo kot državni praznik, vedeli bodo, koliko je držav v EU in ali je slovenski j. uradni jezik v EU.... Bo pa večina (si močno želim) le prišla do ugotovitve, da je človek ne le individualno ampak tudi družbeno bitje in da je svet povezan v dobrem in slabem in da bi moral ta svet krojiti Človek in ne kapital. Gotovo pa bo vsaj polovica dijakov v triletnem programu in npi prišla do spoznanja, da je v šoli potrebno delati in da je še najboljše , če delajo sproti. Pomembno je tudi, da se učijo (učimo) pametno uporabljati sodobno tehnologijo. Naj bo za danes dovolj. Jutri je nov dan. Ostanite zdravi. Zdenka
V odgovor na Zdenka RESNIK

Odg: Navodila za utrjevanje in ocenjevanja znanja pri ostalih družboslovnih pr.v srednjih šolah

od Anton Polšak -
Spoštovani

Glede na izredne razmere, ko se vsi nečemu prilagajamo in vsi od nas nekaj hočejo, morebiti ni odveč, da pogledate oz. sodelujete v spletni skupnosti geografov Sodelovalnica (https://skupnost.sio.si/course/view.php?id=921), a to ne pomeni, da se odpoveste tej učilnici, ki je "najbolj" vaša. Gre samo za to, da je tam mnogo namigov, kako poučevati in ocenjevati v teh razmerah, za katere mogoče ne veste. Podobno je tudi živa razprava, kako ocenjevati v OŠ, v osnovnošolski SU (https://skupnost.sio.si/course/view.php?id=25), a vas verjetno to toliko ne zadeva - a vse to so ilustrativne dileme, saj se ne nanašajo na vsebino ampak način preverjanja in ocenjevanja. 

lep pozdrav
Anton Polšak