Navodila za utrjevanje in ocenjevanja znanja pri ostalih družboslovnih pr.v srednjih šolah

Odg: Navodila za utrjevanje in ocenjevanja znanja pri ostalih družboslovnih pr.v srednjih šolah

by Zdenka RESNIK -
Number of replies: 0
Pozdravljeni člani skupine. Ne vem sicer, ali je to prav ali ne, toda zame je pomembno, da dijaki delajo naloge in sodelujejo v video pogovorih, kjer ne poteka samo posredovanje snovi ampak tudi čisto običajen klepet o počutju. Mogoče s tem ne bodo znali kakšne letnice in tudi ne organov EU...Si bodo ( vsaj nekateri) pa zapomnili temeljne probleme sodobnega sveta, si zapomnili pomembne dogodke naše polpretekle zgodovine in ki jih danes praznujemo kot državni praznik, vedeli bodo, koliko je držav v EU in ali je slovenski j. uradni jezik v EU.... Bo pa večina (si močno želim) le prišla do ugotovitve, da je človek ne le individualno ampak tudi družbeno bitje in da je svet povezan v dobrem in slabem in da bi moral ta svet krojiti Človek in ne kapital. Gotovo pa bo vsaj polovica dijakov v triletnem programu in npi prišla do spoznanja, da je v šoli potrebno delati in da je še najboljše , če delajo sproti. Pomembno je tudi, da se učijo (učimo) pametno uporabljati sodobno tehnologijo. Naj bo za danes dovolj. Jutri je nov dan. Ostanite zdravi. Zdenka