KONTEKST: posredovati dijakom znanja, spretnosti in veščine, ki so potrebna, da bi razumeli samega sebe v kulturnem, družbenem, geografskem in zgodovinskem kontekstu, da bi razumeli pomen slovenske tradicije, pomembnost ohranjanja nacionalne identitete in položaj Slovenije v Evropi in svetu.
PowerPoint predstavitev »Slovenija - Skriti zaklad Evrope« sestavlja 27 diapozitivov s fotografijo, naslovom in pojasnjevalnim besedilom.
Mineva 25 let od ključnih dogodkov, ki so majhno Slovenijo usmerili na pot samostojnosti in neodvisnosti. To je bil čas, ko je kulturno, civilnodružbeno, pa tudi politično vrenje preteklih let doseglo najvišjo moč.
Budili so se upi, porajala vprašanja, razreševale dileme, gradilo pričakovanje. Od prvih večstrankarskih volitev po drugi svetovni vojni do nove vlade, odločitve in izvedbe plebiscita, priprav na dejansko razglasitev samostojnosti ter osamosvojitvene vojne so si dogodki sledili z izjemno hitrostjo in intenzivnostjo. Obdobje, ki zagotovo vsem ostaja globoko zasidrano v spominu. Vzporedno so potekala tudi naša "običajna" življenja in prav preplet teh zgodovinskih dogodkov z vsakdanjostjo je tisti, ki stvari postavlja v pravi kontekst.
VIRI:
1. Vabljeni k branju člankov in ogledu arhivskih videoposnetkov na spletnem mestu 25let.si
2. Spletno mesto muzeja novejše zgodovine vas vabi k sodelovanju
Natečaji za mlade
Kako mladi na literarnih, likovnih in fotografskih natečajih izražajo svoj pogled na državo?
3. Člani združenja Vrednote slovenske osamosvojitve s pedagoškega strokovnega področja so ustvarili spletno stran , ki ponuja posamična poglavja, ki zadevajo nastanek in delovanje države Slovenije, vsebuje članke, reportaže, spletne povezave, fotografije, filme,zvočne posnetke, pesmi ..., ki se nanašajo na nastajanje naše države Slovenije. Zelo dobrodošli so didaktični pripomočki, ki so jih izdelali vzgojitelji in učitelji.
Vabijo k sodelovanju. http://www.domoljubje.si/
4. V sklopu ESS projekta Aktivno državljanstvo in domovina(Projekti ESS, april 2014) je nastal Kviz – Slovenija
tri težavnostne stopnje: