Section outline

  • Opis ekskurzije:

    Alpska flora in tehnična kulturna dediščina 1. sv. vojne

    Ekskurzija je namenjena učencem 8. razredov.

    Ekskurzija je interdisciplinarna. (geografija, zgodovina, slovenščina, likovno snovanje)

    Odhod:  ob 7.30 uri  (OŠ Franceta Bevka, Ljubljana) 

    Povratek:  okrog 18.30 ure (OŠ Franceta Bevka, Ljubljana)

    Pot:  

    Ljubljana (7.30) – vožnja čez dolino Idrijce 

    Dolina reke Idrijce (8.30 – 9.30) – Idrija, malico vzamemo v šoli.

    Vrsno: Gregorčičeva domačija (11.00 – 12.00) - vstopnina

    Kobarid: muzej Soške fronte (12.30 – 14.30) - vstopnina  

    "lunch paket" - kosilo vzamemo seboj nam ga pripravijo v šolski kuhinji (kosilo pred ali po muzeju, odvisno od lakote učencev)

    Kluže  (do 15.30) z malico – povratek v Ljubljano čez Predel; Kranjsko goro  

    Ljubljana (okrog 18.30)

    Avtor ekskurzije: Stojan Milenković

  • Peljali se bomo po dolini reke Idrijce. 
    Postanek v mestu Idrija.
    Učenci opazujejo geografske značilnosti doline reke Idrijce.

    Dejavnost: 
    Učenci s pomočjo zemljevida - aplikacije uporabna geografija, učenci na učnem listu - nema karta Slovenije, označijo pot in glavne točke ekskurzije. 
    Nalogo dobijo na poti proti Idriji. 

    Učenci slikajo nemo karto Slovenije in jo oddajo v spletno učilnico. 
  • Učenci si ogledajo Vrsno. 

    Rojstna hiša Simona Gregorčiča. 


    Vir: Tolminski muzej

    Učenci poslušajo razlago in si ogledajo rojstno hišo Simona Gregorčiča. Ogledajo si njegovo spominsko sobo. 

    Dejavnost:

    Učenci sledijo nalogi v spletni učilnici - poskušajo napisati pesem (navodila so v nalogi).

    Nalogo učenci naredijo po obisku hiše in jo predno odrinemo na naslednjo točko oddajo v spletno učilnico.

  • Ustavimo se v Kobaridu.

    Z učenci obiščemo Kobariški muzej posvečen Soški fronti. 


    Vir: Kobariški muzej

    Učenci poslušajo razlago, si ogledajo maketo in interaktivni prikaz preboja v 12. ofenzivi ali čudeža pri Kobaridu. 

    Ogledajo si film o Soški fronti. 

    Dejavnost:

    Učenci odgovorijo na vprašanja v kvizu. 

  • Na poti proti Predelu se ustavimo pred vojaško trdnjavo Kluže


    Vir: Flitscher Klause - Wikipedija

    Učenci poslušajo razlago o pomeni trdnjave. 

    Sprehodimo se po mostu preko reke Koritnice in si ogledamo kanjon, ki ga je zarezala reka. 

    Dejavnost: 

    Učenci skicirajo kanjon in trdnjavo - skica bo osnutek likovnega izdelka, ki ga bodo učenci nadaljevali pri pouku likovnega snovanja. 

    Učenci skico slikajo in naložijo v spletno učilnico.