Dolina reke Soče
Section outline
-
Opis ekskurzije:
Alpska flora in tehnična kulturna dediščina 1. sv. vojne
Ekskurzija je namenjena učencem 8. razredov.
Ekskurzija je interdisciplinarna. (geografija, zgodovina, slovenščina, likovno snovanje)
Odhod: ob 7.30 uri (OŠ Franceta Bevka, Ljubljana)
Povratek: okrog 18.30 ure (OŠ Franceta Bevka, Ljubljana)
Pot:
Ljubljana (7.30) – vožnja čez dolino Idrijce
Dolina reke Idrijce (8.30 – 9.30) – Idrija, malico vzamemo v šoli.
Vrsno: Gregorčičeva domačija (11.00 – 12.00) - vstopnina
Kobarid: muzej Soške fronte (12.30 – 14.30) - vstopnina
"lunch paket" - kosilo vzamemo seboj nam ga pripravijo v šolski kuhinji (kosilo pred ali po muzeju, odvisno od lakote učencev)
Kluže (do 15.30) z malico – povratek v Ljubljano čez Predel; Kranjsko goro
Ljubljana (okrog 18.30)
Avtor ekskurzije: Stojan Milenković
-
Peljali se bomo po dolini reke Idrijce.
Postanek v mestu Idrija.
Učenci opazujejo geografske značilnosti doline reke Idrijce.
Dejavnost:
Učenci s pomočjo zemljevida - aplikacije uporabna geografija, učenci na učnem listu - nema karta Slovenije, označijo pot in glavne točke ekskurzije.
Nalogo dobijo na poti proti Idriji.
Učenci slikajo nemo karto Slovenije in jo oddajo v spletno učilnico. -
Učenci si ogledajo Vrsno.
Rojstna hiša Simona Gregorčiča.
Učenci poslušajo razlago in si ogledajo rojstno hišo Simona Gregorčiča. Ogledajo si njegovo spominsko sobo.
Dejavnost:
Učenci sledijo nalogi v spletni učilnici - poskušajo napisati pesem (navodila so v nalogi).
Nalogo učenci naredijo po obisku hiše in jo predno odrinemo na naslednjo točko oddajo v spletno učilnico.
-
Ustavimo se v Kobaridu.
Z učenci obiščemo Kobariški muzej posvečen Soški fronti.
Vir: Kobariški muzej
Učenci poslušajo razlago, si ogledajo maketo in interaktivni prikaz preboja v 12. ofenzivi ali čudeža pri Kobaridu.
Ogledajo si film o Soški fronti.
Dejavnost:
Učenci odgovorijo na vprašanja v kvizu.
-
Na poti proti Predelu se ustavimo pred vojaško trdnjavo Kluže.
Vir: Flitscher Klause - Wikipedija
Učenci poslušajo razlago o pomeni trdnjave.
Sprehodimo se po mostu preko reke Koritnice in si ogledamo kanjon, ki ga je zarezala reka.
Dejavnost:
Učenci skicirajo kanjon in trdnjavo - skica bo osnutek likovnega izdelka, ki ga bodo učenci nadaljevali pri pouku likovnega snovanja.
Učenci skico slikajo in naložijo v spletno učilnico.