Ciljna skupina: učitelji slovenščine v OŠ in SŠ
Ključne besede: jezikovni pouk, branje, slovnica, obnova, ocenjevanje
Namen seminarja:
Učiteljem slovenščine v OŠ in SŠ predstaviti temeljna izhodišča o tem, kako celostno načrtovati jezikovni pouk v šoli in na daljavo (tudi z digitaliziranimi/interaktivnimi učnimi načrti/katalogi znanja) ter kako slovnično znanje povezovati z boljšim razumevanjem in tvorjenjem besedil tudi pri ocenjevanju.
Cilji seminarja: Razvijanje, sprotno spremljanje in vrednotenje slovničnega znanja v povezavi z branjem, razumevanjem in tvorjenjem neumetnostnih besedil v OŠ in SŠ:
- (kritično) branje in celostna obravnava neumetnostnih besedil v povezavi s slovničnim znanjem;
- dejavnosti pri pouku, sprotno spremljanje in ocenjevanje znanja po vertikali na primeru obnove v OŠ in SŠ;
- pouk in ocenjevanje na daljavo – smiselna in učinkovita uporaba spletnih učnih okolij in orodij.
Obveznosti udeležencev:
Udeleženci naj pred izvedbo seminarja:
- pregledajo določila učnega načrta/kataloga znanja v povezavi s temami seminarja;
- razmislijo o morebitnih strokovnih dilemah pri obravnavi neumetnostnih besedil in/ali ocenjevanju slovničnega znanja.
Trajanje: 8 ur (izvedeno v treh delih):
- 1. del (videokonferenčno predavanje z delavnico) 4 ure,
- 2. del (individualno delo udeležencev) 2 uri,
- 3. del (videokonferenčno srečanje, predstavitev primerov iz prakse) 2 uri.
Koordinatorici:
- mag. Darinka Rosc Leskovec, darinka.rosc@zrss.si
- Vanja Kavčnik Kolar, Vanja.KavcnikKolar@zrss.si